زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات تازه از حملات خرابکارانه به برخی سامانه‌های خدماتی تهران

مرکز ارتباطات شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای در اراتباط با اختلال در برخی از سامانه‌های خدماتی شهرداری توضیحات جدیدی را ارائه کرد.
16 خرداد 1401
شناسه : 87114
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87114
209+
بالا
مرکز ارتباطات شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای در اراتباط با اختلال در برخی از سامانه‌های خدماتی شهرداری توضیحات جدیدی را ارائه کرد.

حادثه 24 -  مرکز ارتباطات شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای در اراتباط با اختلال در برخی از سامانه‌های خدماتی شهرداری توضیحات جدیدی را ارائه کرد.

مرکز ارتباطات شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در روزهای اخیر حملات خرابکارانه به برخی سامانه‌های خدماتی شهر تهران با هدف ایجاد نارضایتی و اختلال در خدمت‌رسانی به مردم صورت گرفت که در همان لحظات ابتدایی توسط کارشناسان فنی، تشخیص و کنترل بر فرآیندها و سامانه‌ها ایجاد شد.

با این حال در حال حاضر برخی از این سامانه‌ها برای اطمینان بیشتر از پایداری و خدمت‌رسانی حداکثری به صورت موقت محدود شده است. به محض اطمینان کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و نهادهای مسئول، این سامانه‌ها به فرآیند خدمت‌رسانی به مردم تهران ادامه خواهند داد.

شهروندان تهرانی در صورت بروز هرگونه اختلال یا مشاهده اشکال در سامانه‌ها و خدمات شهرداری تهران می‌توانند با تماس با شماره 137 موارد را گزارش کنند.

شهرداری تهران ضمن پوزش از همشهریان برای مشکلات احتمالی، حداکثر تلاش خود را برای تداوم خدمت‌رسانی مطلوب خواهد داشت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر