زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل مرد فداکار به دست سارقان مسلح طلافروشی خانی‌آباد

با مرگ مردی که با فداکاری، مانع فرار دزدان مسلح طلافروشی در پایتخت شده بود، سارقان در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفتند.
16 خرداد 1401
شناسه : 87103
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87103
543+
بالا
با مرگ مردی که با فداکاری، مانع فرار دزدان مسلح طلافروشی در پایتخت شده بود، سارقان در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفتند.

حادثه 24 -  با مرگ مردی که با فداکاری، مانع فرار دزدان مسلح طلافروشی در پایتخت شده بود، سارقان در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفتند.

این سرقت مرگبار شامگاه سه‌شنبه گذشته در خانی‌آباد رخ داد. متهمان دوپسرعمو بودند که یکی از آنها وارد طلافروشی شد و پس از شکستن ویترین مغازه با پتک دست به سرقت طلاها زد. نفر دوم بیرون از مغازه با اسلحه کلاشنیکف ایستاده و هنگام فرار به سمت مردم تیراندازی کرد.

در جریان این حادثه 2نفر مجروح شدند که یکی از آنها به نام بهزاد صحرایی، صبح شنبه 13خردادماه جانش را از دست داد. برادر بهزاد صحرایی درباره این حادثه می‌گوید: برادرم(مقتول) یک دختر و یک پسر داشت و با موتور کار می‌کرد. روز حادثه او برای تعمیر تلفن همراهش به مغازه موبایل‌فروشی که در مقابل طلافروشی قرار داشت رفت که متوجه سرقت مسلحانه شد. وقتی سارق مسلح به سمت صاحب طلافروشی تیراندازی کرد، برادرم از پشت سر به آنها نزدیک شد تا دستگیرشان کند اما از ناحیه پا تیر خورد. با وجود این تسلیم نشد و خودش را روی موتور دزدان انداخت که این کار باعث شد سارق مسلح تیر دوم را شلیک کند که به برادرم خورد. او هرچند موفق شد مانع فرار دزدان شود اما خودش بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد.

براساس این گزارش، تحقیقات از سارقان دستگیر شده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر