زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل مرد جوان در بیمارستان سرخ‌حصار به دام افتاد

قاتل مرد جوان که در یک درگیری دست به جنایت هولناکی زده بود، توسط بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی شناسایی شد.
14 خرداد 1401
شناسه : 87072
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87072
279+
بالا
قاتل مرد جوان که در یک درگیری دست به جنایت هولناکی زده بود، توسط بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی شناسایی شد.

حادثه 24 -  قاتل مرد جوان که در یک درگیری دست به جنایت هولناکی زده بود، توسط بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی شناسایی شد.

پنجشنبه دوازدهم خردادماه، مرگ مرد جوانی بر اثر ضربه چاقو روی تخت بیمارستان سرخ‌حصار لواسانیه به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 146 حکیمیه و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با همراهی میثم حسین‌پور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد مرد 35 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر ضربه چاقو به کام مرگ فرو رفته و آثار ضرب و جرح روی بدن وی مشهود بود.

در ادامه مشخص شد، یک زن و شوهر، مقتول را به بیمارستان رساندند و ادعا کردند وقتی که متوفی وارد خانه‌شان شده به دلیل ضربه چاقو روی زمین افتاده است.

تحقیقات از زن و شوهر جوان برای کشف زوایای پنهان پرونده ادامه داشت تا اینکه میثم حسین‌پور بازپرس ویژه قتل متوجه آثار خراشیدگی روی گردن مرد جوان شد.

بدین ترتیب با دستور پازپرس پرونده، زن و شوهر جوان به صورت جداگانه هدف تحقیق قرار گرفتند که در ادامه به قتل مرد جوان در خانه خود در منطقه حکیمیه اعتراف کردند.

بررسی‌ها نشان داد، مقتول پس از حضور در خانه عاملان جنایت به دلیل اختلافات مالی با مرد جوان درگیر شده و هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، با دستور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی متهمان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر