زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات توافق میلاد سرلک با پرسپولیس

در حالی که گفته می‌شد «میلاد سرلک» چند پیشنهاد مناسب از باشگاه‌های قطری دارد، شنیده می‌شود وی مذاکرات مثبتی با پرسپولیسی‌ها داشته و به توافق رسیده است. قرار است وی در پایان اردوی تیم ملی فوتبال با حضور در باشگاه پرسپولیس، قراردادش را تمدید کند.
11 خرداد 1401
شناسه : 87049
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87049
551+
بالا
در حالی که گفته می‌شد  «میلاد سرلک» چند پیشنهاد مناسب از باشگاه‌های قطری دارد، شنیده می‌شود وی مذاکرات مثبتی با پرسپولیسی‌ها داشته و به توافق رسیده است. قرار است وی در پایان اردوی تیم ملی فوتبال با حضور در باشگاه پرسپولیس، قراردادش را تمدید کند.

حادثه 24 -  در حالی که گفته می‌شد  «میلاد سرلک» چند پیشنهاد مناسب از باشگاه‌های قطری دارد، شنیده می‌شود وی مذاکرات مثبتی با پرسپولیسی‌ها داشته و به توافق رسیده است. قرار است وی در پایان اردوی تیم ملی فوتبال با حضور در باشگاه پرسپولیس، قراردادش را تمدید کند.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در این تیم با مدیران باشگاه توافق کرد.

«میلاد سرلک» دو فصل قبل و از عملکرد مناسب در میانه میدان تیم شهرخودرو به پرسپولیس پیوست و نمایش خوبی در جمع سرخپوشان پایتخت داشت.

قرارداد وی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و در همین راستا چند هفته‌ای است که مذاکرات بین او و مدیران باشگاه پرسپولیس در جریان است.

در حالی که گفته می‌شد وی چند پیشنهاد مناسب از باشگاه‌های قطری دارد، شنیده می‌شود وی مذاکرات مثبتی با پرسپولیسی‌ها داشته و به توافق رسیده است.

قرار است وی در پایان اردوی تیم ملی فوتبال با حضور در باشگاه پرسپولیس، قراردادش را تمدید کند.

پیش از این «مهدی ترابی» دیگر ملی‌پوش پرسپولیس نیز پس از توافق با مدیران باشگاه، قراردادش را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر