زمان مطالعه: 1 دقیقه

روزبه چشمی استقلالی می ماند؟

روزبه چشمی مدافع و هافبک استقلال چند روزی به قطر سفر می‌کند و احتمالا پس از آن به تهران برمی‌گردد تا تکلیفش با استقلال روشن شود.
11 خرداد 1401
شناسه : 87043
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87043
206+
بالا
روزبه چشمی مدافع و هافبک استقلال چند روزی به قطر سفر می‌کند و احتمالا پس از آن به تهران برمی‌گردد تا تکلیفش با استقلال روشن شود.

حادثه 24 -  روزبه چشمی مدافع و هافبک استقلال چند روزی به قطر سفر می‌کند و احتمالا پس از آن به تهران برمی‌گردد تا تکلیفش با استقلال روشن شود.

روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال تمام شده و باید تکلیف خود را با این باشگاه روشن کند. او البته چند روزی به قطر می رود چرا که همسرش اقامت این کشور را دارد و در قطر است اما بهرحال روزبه باید برگردد و با استقلال تمدید کند.او در بسیاری از بازیهای این فصل بازی نکرد اما از وقتی سیاوش یزدانی و مرادمند به ملوان رفتند، دقایق بیشتری در ترکیب استقلال قرار گرفت و حالا باید دید اگر مجیدی در استقلال بماند، تکلیف این بازیکن برای فصل آینده چه می شود؟

چشمی توانایی بازی در خط دفاع و هافبک دفاعی را دارد و از مدافعان مورد علاقه کارلوس کی روش بود اما برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال رقبای زیادی دارد. علاوه بر او قرارداد ۶ بازیکن دیگر استقلال هم تمام شده و باید دید چند از آنها در این تیم ماندنی می شوند؟ این احتمال وجود دارد که استقلال بعضی از بازیکنانی که قرارداد دارند را هم نخواهد و مثل رضاوند و قاسمی نژاد آنها را به تیمهای دیگر بدهد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر