زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعترافات قاتل 2محیط‌بان محمد فرهمند و رضا بهرام پور در فارس

شکارچی غیرمجاز که برای فرار از دست حافظان‌ محیط‌زیست در منطقه حفاظت شده دره‌باغ در شهرستان بوانات استان فارس، 2نفر از آنها را به ضرب گلوله به شهادت رسانده و یکی را مجروح کرده بود، صبح دیروز به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.
11 خرداد 1401
شناسه : 87032
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/87032
620+
بالا
شکارچی غیرمجاز که برای فرار از دست حافظان‌ محیط‌زیست در منطقه حفاظت شده دره‌باغ در شهرستان بوانات استان فارس، 2نفر از آنها را به ضرب گلوله به شهادت رسانده و یکی را مجروح کرده بود، صبح دیروز به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.

حادثه 24 -  شکارچی غیرمجاز که برای فرار از دست حافظان‌ محیط‌زیست در منطقه حفاظت شده دره‌باغ در شهرستان بوانات استان فارس، 2نفر از آنها را به ضرب گلوله به شهادت رسانده و یکی را مجروح کرده بود، صبح دیروز به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.

بعدازظهر جمعه 2شکارچی غیرمجاز در منطقه حفاظت‌شده دره‌باغ در محاصره 3محیط‌بان قرار گرفتند که یکی از شکارچیان مسلح با شلیک گلوله محیط‌بان محمد فرهمند و همیار محیط‌زیست رضا بهرام‌پور را به شهادت رساند و یک همیار دیگر به نام علی اسدی را مجروح کرد. با فرار شکارچی جنایتکار و همدستش، تحقیقات پلیس برای دستگیری آنها شروع شد و ماموران  با اجرای طرح مهار و گشتزنی‌های گسترده در این منطقه موفق شدند 3شکارچی غیرمجاز را که در آن حوالی حضور داشتند دستگیر کنند اما همه آنها مدعی بودند که بی‌گناهند و شکارچیان جنایتکار را نمی‌شناسند. با این حال هر سه نفر به اداره آگاهی انتقال یافتند و تحقیقات از آنها ادامه یافت تا اینکه صبح دیروز یکی از شکارچیان دستگیر شده به قتل هردو محیط‌بان اعتراف کرد و همدستش را لو داد. به این ترتیب روز گذشته همدست متهم نیز دستگیر و اسرار شهادت 2محیط‌بان برملا شد. سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتل اعتراف کرد که روز حادثه با همدستش برای شکار غیرمجاز به کوه رفته بودند که وقتی خود را در محاصره محیط‌بانان دیدند به آنها شلیک کرده و دست به این جنایت زدند. به‌گفته سردار حبیبی، قاتل 32ساله و دارای سابقه‌ کیفری است و همدستش نیز 31ساله است که هر دو مدعی شدند از کرده خود پشیمان هستند و اشتباه بزرگی کرده‌اند. براساس این گزارش، با دستگیری متهمان پرونده سلاح شکاری غیرمجاز که در این جنایت از آن استفاده شده بود نیز کشف شد و پرونده متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر