زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازداشت عاملان فوت دختر سنندجی

رییس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: متهمین مرتبط با فوت دختر سنندجی در کمتر از چند ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
08 خرداد 1401
شناسه : 86937
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86937
667+
بالا
رییس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: متهمین مرتبط با فوت دختر سنندجی در کمتر از چند ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

حادثه 24 -  رییس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: متهمین مرتبط با فوت دختر سنندجی در کمتر از چند ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

۲سرهنگ عبدالله فاتحی افزود:  با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه جسد بی جان خانمی در مسیر میدان گریزه سنندج به سمت کامیاران بر روی زمین افتاده است، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل سانحه اعزام شدند.

وی گفت: با تدابیر فرمانده انتظامی استان، تیم‌های ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و تیم ویژه بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان کردستان در محل حادثه حاضر و تحقیقات در خصوص بررسی موضوع آغاز شد.

رییس پلیس آگاهی استان کردستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و فنی با استفاده از سرنخ‌های موجود متهمان را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه اقدام به موقع پلیس برای دستگیری متهمان بازتاب مثبتی داشته است گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضایی، امنیت در منطقه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

سرهنگ فاتحی افزود: در صورت وقوع چنین حوادث ناگواری شهروندان بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۳۰ به پلیس آگاهی اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث کردستان» را در صفحه حوادث کردستان و حوادث سنندج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر