زمان مطالعه: 1 دقیقه

همدستی سرهنگ قلابی و زن صیغه ای در اغفال زنان تهرانی

مرد ۴۵ ساله‌ای با شگرد جعل عنوان سرهنگ نیروی انتظامی و کارشناس دادگستری، زنان زیادی را با همدستی همسر صیغه‌ای خود اغفال کرده و دست به کلاهبرداری‌های زیادی زده است.
07 خرداد 1401
شناسه : 86907
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86907
480+
بالا
مرد ۴۵ ساله‌ای با شگرد جعل عنوان سرهنگ نیروی انتظامی و کارشناس دادگستری، زنان زیادی را با همدستی همسر صیغه‌ای خود اغفال کرده و دست به کلاهبرداری‌های زیادی زده است.

حادثه 24 -  مرد ۴۵ ساله‌ای با شگرد جعل عنوان سرهنگ نیروی انتظامی و کارشناس دادگستری، زنان زیادی را با همدستی همسر صیغه‌ای خود اغفال کرده و دست به کلاهبرداری‌های زیادی زده است.

چندی قبل رسیدگی به پرونده کلاهبرداری‌های متعدد مرد میانسال توسط محمد امین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امورجنایی تهران آغاز شد.

بدین ترتیب پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران  خیلی زود با رصدهای اطلاعاتی، متهم اصلی پرونده را دستگیر کردند.

در بررسی‌ها مشخص شد، مرد 45 ساله با شگرد جعل عنوان سرهنگ نیروی انتظامی و کارشناس دادگستری، زنان زیادی را اغفال کرده و دست به کلاهبرداری‌های زیادی زده است.

همچنین تحقیقات بیشتر مشخص کرد، متهم در اسفند ماه سال 1400 در جریان تعقیب و گریز، مامور اداره پلیس آگاهی را با خودرو شخصی زیر گرفته و متواری شده است.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه صبح شنبه هفتم خرداد ماه، همسر سوم صیغه‌ای متهم که در کلاهبرداری‌ها نقش داشته بود در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی حاضر شد.

 در جدیدترین تحقیقات مشخص شد، کارت عابربانک زن میانسال به عنوان همسر صیغه‌ای متهم جهت انتقال پول استفاده شده و وی، زمان دستگیری همسرش، کارآگاهان پلیس آگاهی را در طول عملیات دستگیری، معطل کرده است.

تحقیقات بیشتر نشان داد‌ مالباختگان، زن میانسال را از صدای مردانه‌اش شناسایی کردند و این در حالی بود که وی با ایفای نقش مادر و خواهر متهم اصلی پرونده در کلاهبرداری‌ها نقش پررنگی داشته است.

بنابر این گزارش، روند قضایی پرونده برای کشف جرایم احتمالی در شعبه هشتم دادسرای امورجنایی در جریان است و متهمان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر