زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری معاون قلابی دادستان گرگان

رئیس دادگستری استان گلستان از دستگیری معاون قلابی دادستان شهرستان گرگان خبر داد.
07 خرداد 1401
شناسه : 86883
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86883
262+
بالا
رئیس دادگستری استان گلستان از دستگیری معاون قلابی دادستان شهرستان گرگان خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس دادگستری استان گلستان از دستگیری معاون قلابی دادستان شهرستان گرگان خبر داد.

حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در در پی دریافت گزارش های مردمی درباره دخالت فردی با  ادعای معاون دادستانی ، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله رصد و پایشِ اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آغاز شد، اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این معاون ِ قلابی شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد با  ادعای این که معاون دادستان گرگان است به نفع یکی از طرفین  دعوی با طرف دیگر پرونده دیدار و با تهدید از او می خواست از پیگیری شکایت خود در دادسرا منصرف شود، افزود: افرادی که در دام ِ این فرد گرفتار شده اند برای شکایت به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهدی کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو (جهاد)، دادگستری کل مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: مراقب باشند تا در دام ِ  افرادی که مدعی ِ زد و بند یا نفوذ در دادگستری هستند و یا این که خود را با عناوین قضایی معرفی می کنند، نیفتند.

 آسیابی تصریح کرد: اگر  مردم عزیز بر سر ِ راهشان افراد این چنینی قرار گرفتند می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره  1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان تماس گرفته و گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن، موضوع بررسی و اقدام شود.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر