زمان مطالعه: 2 دقیقه

4 کشته در حادثه سقوط وانت به دره در منطقه سرو ارومیه

بر اثر سقوط وانت سایپا به دره در منطقه سرو ارومیه، ۴ نفر از سرنشینان این خودرو جان باختند.
06 خرداد 1401
شناسه : 86878
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86878
347+
بالا
بر اثر سقوط وانت سایپا به دره در منطقه سرو ارومیه، ۴ نفر از سرنشینان این خودرو جان باختند.

حادثه 24 -  بر اثر سقوط وانت سایپا به دره در منطقه سرو ارومیه، ۴ نفر از سرنشینان این خودرو جان باختند.

صبح امروز یک دستگاه خودروی وانت سایپا که حامل اهالی روستا در منطقه سرو بود، به دره سقوط کرده و در این حادثه خسارت جانی سنگینی وارد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرآذربایجان‌غربی، در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: در ی اعلام حادثه در روستای گل شیخان منطقه صومای برادوست و در نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر سرو بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به تریاژ و رهاسازی حادثه دیدگان اقدام کردند.

وی با ا اشاره به تعداد زیاد حادثه دیدگان در این واژگونی،‌ بیان کرد: با توجه به شدت حادثه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر مرکز استان به همراه معاونت امداد و نجات آذربایجان‌غربی نیز به محل حادثه اعزام شدند و 3 نفراز مصدومان را توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

 امیر جعفرزاده، افزود: 3 مصدوم دیگر هم برای دریافت مراحل درمانی تحویل نیروهای اورژانس شدند و بقیه مصدومان توسط خودروهای روستاییان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ابراز داشت: امدادگران 3 جان باخته این حادثه را پس از رهاسازی تحویل مراجع مربوطه دادند. در این حادثه افرادی که برای جمع آوری گیاهان کوهی با یک دستگاه وانت باری عازم ارتفاعات شده بودند، گرفتار حادثه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، گفت: 2 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودروی کمک دار فرماندهی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در این حادثه به مصدومین خدمات رسانی کردند همچنین تیم امداد هوایی هم برای هرگونه احتمال مداخله در امدادرسانی به حالت آماده باش درآمد.

بر اساس گزارش اعلام شده، یکی از مصدومان این حادثه در مرکز بهداشتی درگذشته و به این ترتیب این خادثه 4 فوتی و 12 زخمی داشته است.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

 

 

 

ارسال نظر