زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتقام گیری خواستگار سوء استفاده‌گر با تهدید و اخاذی

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و دستگیری خواستگار اخاذ که با تهدید انتشار تصاویر و آزار و اذیت شاکی اقدام به سوء استفاده از وی کرده بود، خبر داد.
03 خرداد 1401
شناسه : 86828
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86828
270+
بالا
رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و دستگیری خواستگار اخاذ که با تهدید انتشار تصاویر و آزار و اذیت شاکی اقدام به سوء استفاده از وی کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و دستگیری خواستگار اخاذ که با تهدید انتشار تصاویر و آزار و اذیت شاکی اقدام به سوء استفاده از وی کرده بود، خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ کارآگاه علی حسینی اظهار کرد: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت که مورد تهدید و آزار و اذیت قرار گرفته و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی در اختیار اقوام و نزدیکان وی قرار گرفته است که موضوع نیز بصورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که متهم از سوی خانواده شاکی جواب رد شنیده است، از اعتماد وی سوءاستفاده کرده و اقدام به آزار، اذیت، تهدید و اخاذی و در نهایت انتشار تصاویر شاکی در فضای مجازی نموده است.

این مقام مسئول گفت: طی اقدامات به‌عمل آمده فرد خاطی شناسایی، دستگیر و برای تکمیل مراحل تحقیق پرونده به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم مذکور در مواجهه با ادله قاطع پلیس، لب به اعتراف گشود و اظهار کرد پس از جلب اعتماد و گرفتن تصاویر خصوصی از شاکی از وی سوء استفاده می‌کرده و بعد از اینکه شاکی از خواسته‌های وی امتناع نمود، از تصاویری که در اختیار داشته است، اقدام به تهدید و اخاذی و در نهایت ارسال فیلم و تصاویر برای نزدیکان وی در فضای مجازی نموده است.

سرهنگ حسینی به متخلفان فضای مجازی هشدار داد و گفت: پلیس فتا با افرادی که در فضای مجازی اقدام به اخاذی می‌کنند، برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان، سایت پلیس فتا را به عنوان پل ارتباطی با هموطنان دانست و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی می‌توانند از این طریق با پلیس در ارتباط باشند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر