زمان مطالعه: 1 دقیقه

انفجار پاوربانک، سمند را نابود کرد

سخنگوی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: داغ شدن و ترکیدن پاور بانک داخل اتومبیل، خودرو سمند کارمند دانشگاه علوم پزشکی یزد را به آتش کشید.
02 خرداد 1401
شناسه : 86790
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86790
321+
بالا
سخنگوی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: داغ شدن و ترکیدن پاور بانک داخل اتومبیل، خودرو سمند کارمند دانشگاه علوم پزشکی یزد را به آتش کشید.

حادثه 24 -  سخنگوی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: داغ شدن و ترکیدن پاور بانک داخل اتومبیل، خودرو سمند کارمند دانشگاه علوم پزشکی یزد را به آتش کشید.

دکتر علیرضا اسلامی ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و در خصوص آتش سوزی خودروی سواری سمند، اظهار کرد: قرار گرفتن خودرو در آفتاب و در معرض تابش مستقیم خورشید از پشت شیشه اتومبیل که مثل ذره‌بین عمل می‌کند، موجب داغ شدن و ترکیدن پاور بانک داخل اتومبیل و در نهایت آتش گرفتن خودرو سمند شد.

وی با بیان این که حادثه آتش سوزی خودرو در محوطه ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یزد رخ داده است، افزود: خوشبختانه مالک خودرو با اقدام به موقع و با استفاده از یک دستگاه خاموش کننده دستی آتش را مهار کرد و مانع از بروز خسارت جدی شد.

سخنگوی علوم پزشکی یزد گفت: با توجه به این‌که خودرو در محل، پارک بوده و سرنشینی داخل خوردرو حضور نداشته این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی در پی‌نداشت و فقط در اثر آن، شیشه جلو اتومبیل شکست و به داشبورد، روکش‌ صندلی ها و همچنین سقف خودرو خساراتی وارد شد.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر