زمان مطالعه: 1 دقیقه

ترور سرهنگ پاسدار صیاد خدایی یکی از مدافعان حرم در خیابان مجاهدین+ اطلاعیه سپاه

سرهنگ پاسدار صیاد خدایی یکی از مدافعان حرم و از نیروهای سپاه قدس در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد و به شهادت رسید.
01 خرداد 1401
شناسه : 86767
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86767
493+
بالا
سرهنگ پاسدار صیاد خدایی یکی از مدافعان حرم و از نیروهای سپاه قدس در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد و به شهادت رسید.

حادثه 24 -  سرهنگ پاسدار صیاد خدایی یکی از مدافعان حرم و از نیروهای سپاه قدس در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد و به شهادت رسید.

یک منبع آگاه از ترور یکی از مدافعان حرم به نام سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در خیابان مجاهدین اسلام تهران خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت 16 امروز در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو نفر موتور سوار با شلیک 5 گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند. شواهد نشان می دهد از 5 گلوله، سه گلوله به ناحیه سر و دو گلوله به دست این شهید اصابت کرده است.

بنا بر این گزارش،  این ترور در نزدیکی منزل این شهید و در هنگامی که وی قصد ورود به منزل خود را داشته به وقوع پیوسته است.

این شهید در حالی ترور شد که داخل با ماشین پراید سفید رنگ خود در مقابل منزل مسکونی‌اش قرار داشت و  همسر او اولین فردی بود که با پیکر این شهید مدافع حرم روبرو شد.

عکس هایی از صحنه ترور شهید صیاد خدایی

در همین حال روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافرازحرم سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت  یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم سرهنگ پاسدار صیاد خدایی  هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

 این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم سرهنگ پاسدار صیاد خدایی به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر