زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماجرای تشکیل پرونده برای خواننده سرود «سلام فرمانده» در دادسرای لنگرود

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود گفت: شایعه تشکیل پرونده خواننده سرود سلام فرمانده در دادسرای لنگرود کذب محض است.
01 خرداد 1401
شناسه : 86761
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86761
590+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب لنگرود گفت: شایعه تشکیل پرونده خواننده سرود سلام فرمانده در دادسرای لنگرود کذب محض است.

حادثه 24 -  دادستان عمومی و انقلاب لنگرود گفت: شایعه تشکیل پرونده خواننده سرود سلام فرمانده در دادسرای لنگرود کذب محض است.

سیدهاشم میرحسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شایعات منتشر شده در رسانه‌های معاند علیه ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده را تکذیب می‌کنیم و وی هیچ پرونده‌ای در دادسرای لنگرود ندارد.

وی افزود: سرود «سلام فرمانده» یک محصول فرهنگی منحصر به فردی است که از عمق جان مردمان این سرزمین به خصوص جوانان و نوجوانان نشات گرفته که اجرای این سرود در سراسر کشور و حتی در برخی کشورهای جهان، دشمنان این ملت خاصه رسانه‌های بیگانه را به خشم آورده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل این رسانه‌های معاند با وارد کردن اتهام ناروا و به دور از واقعیت به ابوذر روحی خواننده انقلابی این سرود، در صدد کاهش و بی اثر نمودن این اثر فرهنگی برآمدند که این حربه دشمنان نیز بی اثر است.

وی با تاکید بر اینکه چنین اتهامی به این مداح معروف از اساس کذب است و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود در این خصوص تشکیل نشده، بیان کرد: استقبال کودکان و نوجوانان از این رویداد فرهنگی موجب سردرگمی و عصبانیت منافقین داخلی و خارجی شده و آقای روحی با مقبولیتی که در میان مردم عزیز استان گیلان داشته، بزرگ‌ترین ضربه را با کار جهادی و انقلابی خود به جبهه دشمنان انقلاب و نظام وارد کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود خاطرنشان کرد: تعدادی از افراد دست به انتشار چنین اکاذبی زده‌اند که در این راستا، دستور شناسایی عوامل انتشار اکاذیب به مراجع مربوطه صادر شده و این افراد به زودی شناسایی و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر