زمان مطالعه: 2 دقیقه

پرستار خانگی تنها مظنون مرگ پیرمرد تنها

به‌دنبال مرگ مرموز پیرمردی در تهران، مردی جوان که برای پرستاری از او استخدام شده بود تحت تعقیب قرار گرفت.
29 اردیبهشت 1401
شناسه : 86653
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86653
465+
بالا
به‌دنبال مرگ مرموز پیرمردی در تهران، مردی جوان که برای پرستاری از او استخدام شده بود تحت تعقیب قرار گرفت.

حادثه 24 -  به‌دنبال مرگ مرموز پیرمردی در تهران، مردی جوان که برای پرستاری از او استخدام شده بود تحت تعقیب قرار گرفت.

چند روز قبل خانواده مردی سالخورده راهی دادسرای جنایی تهران شدند و به بازپرس اعلام کردند که پدرشان به قتل رسیده است.

یکی از پسرهای این مرد به قاضی مصطفی واحدی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران گفت: پدرمان تنها زندگی می‌کرد و چون ما فرزندانش مشغله‌های کاری داشتیم تصمیم گرفتیم به یک شرکت خدماتی معتبر مراجعه و فردی را برای نگهداری از او استخدام کنیم. وی ادامه داد: پدرمان مشکل خاصی نداشت اما چون تنها بود و باید سر وقت داروهایش را مصرف می‌کرد، به نتیجه رسیدیم بهتر است فردی به‌صورت شبانه‌روزی برای انجام امور خانه و دادن داروهایش سروقت استخدام شود که پس از پرس‌وجو و تحقیق فراوان مردی که سال‌ها در یک شرکت خدماتی معتبر کار می‌کرد برای پرستاری و انجام امور کارهای پدرم استخدام شد اما او پدرم را به کام مرگ فرستاد.

وی گفت: پس از استخدام این مرد، پدرم حالش بدتر شد به حدی که همسایه‌ها به من زنگ زدند و گفتند پدرتان حالش خوب نیست. آنها مدعی بودند که احتمالا مردی که به تازگی استخدام شده به پدرم داروی خواب‌آور می‌دهد چرا که او بارها در کوچه تعادلش را از دست داده و به زمین خورده است. آنها می‌گفتند که پدرم همیشه سرحال بوده اما اکنون حالش خوب نیست. پس از تماس همسایه‌ها با مردی که از پدرم مراقبت می‌کرد تماس گرفتم و او مدعی شد که داروهای پدرم را سر وقت به او می‌دهد اما به‌نظر می‌رسید پدرم حالش خوب نیست. پس از آن، به خانه پدرم رفتم و متوجه شدم که از هوش رفته و حالش خوب نیست. فورا او را به بیمارستان انتقال دادم اما پدرم به کما رفت و پس از مدتی فوت شد. پس از بستری شدن پدرم، مردی که از او مراقبت می‌کرد فراری شد و پزشکان نیز اعلام کردند علت مرگ پدرم مسمومیت با مواد‌مخدر شیشه بوده است. درصورتی که پدرم حتی سیگار هم نمی‌کشید. ما احتمال می‌دهیم که پرستار خانگی، ‌مواد‌مخدر شیشه را داخل کپسول‌های پدرم می‌ریخته و به او می‌داده تا عمدا وی را به کام مرگ بفرستد اما از انگیزه‌اش بی‌خبر هستیم. با شکایت این خانواده مدیردفتر خدماتی به دادسرا احضار شد و گفت تا به حال چنین مشکلی نداشته است.

وی گفت: مردی که از او شکایت شده از کارمندان شرکت بود که حدود 5سالی می‌شد با ما کار می‌کرد و مشکل خاصی نداشت اما چند وقت قبل تسویه حساب کرد و رفت.

هم‌اکنون این مرد که فراری شده تحت تعقیب قرار گرفته تا با تحقیق از وی اسرار مرگ پیرمرد تنها رازگشایی شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر