زمان مطالعه: 1 دقیقه

بمب نقل و انتقالات استقلال/ چک سفید امضای استقلال برای آرمان رمضانی

گفته می شود که آرمان رمضانی مهاجم پیشین پرسپولیس به مدیران آبی ها اعلام کرده که در صورت صلاح‌دید کادرفنی برای تمدید، با استقلال سفید امضا می کند.
28 اردیبهشت 1401
شناسه : 86626
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86626
562+
بالا
گفته می شود که آرمان رمضانی مهاجم پیشین پرسپولیس به مدیران آبی ها اعلام کرده که در صورت صلاح‌دید کادرفنی برای تمدید، با استقلال سفید امضا می کند.

حادثه 24 -  گفته می شود که آرمان رمضانی مهاجم پیشین پرسپولیس به مدیران آبی ها اعلام کرده که در صورت صلاح‌دید کادرفنی برای تمدید، با استقلال سفید امضا می کند.

آرمان رمضانی برای تمدید قرارداد با استقلال چراغ سبز بزرگی را نشان داد.

رمضانی که پس از ناکامی در پرسپولیس به آبی های تهران پیوست در این تیم نسبت به سرخ ها عملکرد بهتری از خود به جا گذاشته است.

مهاجم کارکشته پیشین سایپا و پرسپولیس در یکی دو فصل اخیر هر چند برای استقلال بیش تر به عنوان بازیکن ذخیره و برای دقایق کوتاهی به میدان رفته است، اما در این زمان کم هم توانسته برای آبی ها اثرگذار و مفید باشد.

حالا و در حالی که قرارداد او در پایان فصل به پایان خواهد رسید، قصد دارد به فوتبالش در جمع شاگردان فرهاد مجیدی ادامه دهد.

گفته می شود که آرمان رمضانی در گفت و گو با مدیران استقلال به آن ها اعلام کرده که در صورت صلاح‌دید کادرفنی و فرهاد مجیدی برای تمدید او، حاضر است با استقلال سفید امضا می کند.

این موضوع نشان می دهد که مهاجم پیشین پرسپولیس پس از قهرمانی با آبی ها از حضور در این تیم به شدت رضایت دارد و می خواهد باز هم زیر نظر فرهاد مجیدی به فوتبالش ادامه دهد.

باید دید در پایان فصل مدیران استقلال برای تمدید قرارداد سراغ او خواهند رفت یا خیر؟

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر