زمان مطالعه: 3 دقیقه

صدور رای شهادت شهید «محمد محمدی» در کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر

پس از گذشت بیش از ۱۸ ماه از شهادت شهید محمد محمدی، کمیته احراز شهادت و جانبازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر رای شهادت را صادر کرد.
26 اردیبهشت 1401
شناسه : 86570
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86570
235+
بالا
پس از گذشت بیش از ۱۸ ماه از شهادت شهید محمد محمدی، کمیته احراز شهادت و جانبازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر رای شهادت را صادر کرد.

حادثه 24 -  پس از گذشت بیش از ۱۸ ماه از شهادت شهید محمد محمدی، کمیته احراز شهادت و جانبازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر رای شهادت را صادر کرد.

پس از گذشت بیش از ۱۸ ماه، ۲۵ اردیبهشت در جلسه کمیته احراز شهادت و جانبازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، رای شهادت شهید محمد محمدی با حضور نمایندگان بنیاد شهید، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، و ستاد امر به معروف و نهی از منکر صادر شد.

بسیجی شهید محمد محمدی شامگاه ۲۷ مهر سال ۹۹، در مقابله با اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس به خاطر جلوگیری از مزاحمت برای نوامیس مردم، در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر با ضرب چاقو به پهلو به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

در این جلسه جعفر صادق منش قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به شرح واقعه شهادت شهید محمدی پرداخت و اظهار کرد: نزدیک دوسال پیش اراذل و اوباش محله تهرانپارس با بهانه پارک خودرو به یک خانم فحاشی کرده و فضا را متشنج می‌کنند، که در همین راستا شهید محمدی برای آرام کردن فضا به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما اراذل با وی درگیر شده و با چاقو ضرباتی را به قلب و پهلوی شهید محمدی وارد می‌کنند که موجب زخمی شدن او می‌شود، که این بسیجی به خاطر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت می‌رسد.

وی به پیگیری روند در ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: ستاد امر به معروف بنابر وظیفه خود طبق ماده ۱۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بلافاصله موضوع را در کمیته احراز شهادت و جانبازی مطرح می‌کند ولی به دلیل نقص مدارک پرونده، تصمیم‌گیری به زمان پس از تکمیل اسناد موکول می شود.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در رابطه با جلسه امروز خاطر نشان کرد: پس تکمیل مدارک مربوطه، امروز این موضوع در جلسه کمیته احراز شهادت و جانبازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بررسی شد، که حاضران متشکل از نمایندگان بنیاد شهید، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ستاد به اتفاق آرا شهادت بسیجی شهید محمد محمدی را احراز کردند.

جعفر صادق منش در پایان بر حمایت ستاد از آمران و ناهیان‌ تاکید کرد و گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حمایت همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر را وظیفه قانونی خود می‌داند، به نحوی که تاکنون ده‌ها حمایت قضایی و حقوقی از اداکنندگان دو فریضه الهی در سراسر کشور به عمل آورده است.

با توجه احراز شهادت بسیجی شهید محمد محمدی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر، از شعبه ۵ دادگاه کیفری شماره یک استان تهران خواستاریم هر چه سریع‌تر نسبت به رای شهادت این شهید بزرگوار اقدام کند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر