زمان مطالعه: 3 دقیقه

هلاکت عامل شهادت شهید دشتبانی در درگیری مسلحانه با پلیس

فرمانده انتظامی استان از درگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح با تکاوران پلیس شهرستان های میناب و رودان خبر داد و گفت: طی این درگیری با توان بالای عملیاتی مأموران، یک نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح که از عاملین شهادت شهید فراجا حجت الله دشتبانی در تیرماه ۱۳۹۸ نیز بوده است به هلاکت رسیده و ۲۰۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.
26 اردیبهشت 1401
شناسه : 86556
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86556
353+
بالا
فرمانده انتظامی استان از درگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح با تکاوران پلیس شهرستان های میناب و رودان خبر داد و گفت: طی این درگیری با توان بالای عملیاتی مأموران، یک نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح که از عاملین شهادت شهید فراجا حجت الله دشتبانی در تیرماه ۱۳۹۸ نیز بوده است به هلاکت رسیده و ۲۰۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان از درگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح با تکاوران پلیس شهرستان های میناب و رودان خبر داد و گفت: طی این درگیری با توان بالای عملیاتی مأموران، یک نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح که از عاملین شهادت شهید فراجا حجت الله دشتبانی در تیرماه ۱۳۹۸ نیز بوده است به هلاکت رسیده و ۲۰۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سردار غلامرضاجعفری صبح امروز (۲۶ اردیبهشت ماه) در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میناب با اشرافیت بالای اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر از تصمیم اشرار و قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر بصورت مسلحانه از جنوب استان کرمان به سمت میناب مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان رودان حین کنترل خودروهای عبوری واقع در محور هشتبندی _ میناب خودروی پژوپارس متعلق به عناصر این باند را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مأموران بلافاصله دستور ایست را صادر کردند که راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن را داشتند که با توجه به تنگ شدن عرصه اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت مأموران کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری که به مدت یک ساعت بین مأموران و اشرار مسلح حامل مواد مخدر به طول انجامید، سرانجام تکاوران پلیس موفق شدند با هوشیاری کامل و اتخاذموضع و تاکتیک مناسب و برتری حجم آتش، یک نفر از اشرار مسلح که از عاملین شهادت شهید فراجا حجت الله دشتبانی  در تیرماه ۱۳۹۸ نیز بوده است را به هلاکت رسانده و یک دستگاه خودرو پژو پارس را متوقف کنند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو و محل زمین گیر شدن قاچاقچیان مقدار ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و تعدادی خشاب و فشنگ جنگی کشف شد، بیان کرد: سایر عناصر این باند که متواری شدند نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در اجرای این مأموریت یک نفر از مأموران انتظامی شهرستان رودان طی درگیری با اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل و خوشبختانه حال عمومی وی رضایت بخش می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اشرار و قاچاقچیان موا مخدر بدانند که با اشرافیت اطلاعاتی توان بالای عملیاتی پلیس دیگر جایی برای جولان دادن ندارند و پلیس جهت تأمین نظم وامنیت ، ایجاد آسایش و آرامش شهروندان از جان خود مایه گذاشته و بی امان با آنان مبارزه خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر