زمان مطالعه: 1 دقیقه

بیرون کشیدن جنازه سومین کودک غرق شده در اسکله سیراف

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان گفت: جسد سومین کودک مفقود شده در حادثه غریق سیراف، در پشت موج شکن اسکله این بندر پیدا شد.
23 اردیبهشت 1401
شناسه : 86451
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86451
282+
بالا
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان گفت: جسد سومین کودک مفقود شده در حادثه غریق سیراف، در پشت موج شکن اسکله این بندر پیدا شد.

حادثه 24 -  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان گفت: جسد سومین کودک مفقود شده در حادثه غریق سیراف، در پشت موج شکن اسکله این بندر پیدا شد.

عبدالحسین طاهری بیان کرد: ۳ کودک (دو نفر ۹ ساله و یک نفر ۷ ساله) روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت در خروجی اسکله بندر سیراف در حال شنا و بازی کردن بودند که به دلیل شرایط بد جوی غرق شدند. 

وی افزود: ۲ نفر از کودکان که از سوی افراد بومی با حال وخیم پیدا شده بودند به درمانگاه شهر سیراف منتقل می‌شوند، که عملیات احیا موثر واقع نشده و جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر کنگان ادامه داد: به دلیل شرایط نامساعد جوی تلاش و جستجوی قایق‌های صیادی و نیرو‌های امدادی برای یافتن کودک ۷ ساله ناکام ماند تا اینکه عصر دیروز جسد این کودک در خروجی اسکله بندر سیراف پیدا و به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شد، تا خانواده داغدار وی از بلاتکلیفی خارج شوند.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر