زمان مطالعه: 2 دقیقه

دو کشته در واژگونی پژو۲۰۶ در اتوبان قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران از مرگ دو تن درپی واژگونی سواری پژو ۲۰۶ در اتوبان تهران - قم خبر داد.
23 اردیبهشت 1401
شناسه : 86438
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86438
265+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران از مرگ دو تن درپی واژگونی سواری پژو ۲۰۶ در اتوبان تهران - قم خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران از مرگ دو تن درپی واژگونی سواری پژو ۲۰۶ در اتوبان تهران - قم خبر داد.

سیدجلال ملکی دراین‌باره گفت:‌ وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت ۲۳:۴۷ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران - قم بعد از روستای شکر آباد اعزام کرد. 

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در حدود چهار دقیقه بعد از اعلام این حادثه در محل حاضر شدند، اظهارکرد:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ که چهار مرد جوان حدودا ۳۰ ساله در آن حضور داشتند، از مسیر خود منحرف شده و بعد از برخورد با بلوک‌های نیوجرسی، بر روی همان بلوک‌ها واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه هر چهار سرنشین خودرو در وضعیت خطرناکی محبوس شده بودند، گفت:‌ عملیات رهاسازی و خروج افراد با استفاده از تجهیزات برش و ... انجام و در نهایت با خروج این افراد و تحویل آنان به عوامل اورژانس مشخص شد که دو تن از سرنشینان در دم جان خود را از دست داده و  دو نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند که از سوی عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۳۶ دقیقه بامداد به مأموریت خود خاتمه دادند، اظهارکرد:‌ علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد. 

آخرین اخبار «حوادث قم» را در صفحه حوادث قم حادثه 24 بخوانید.

 

 

ارسال نظر