زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری قاتل 16ساله در باغ‌پنبه شهرک ولیعصر

پسر نوجوان که در جریان درگیری با دوستش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود ساعتی پس از این جنایت توسط پلیس دستگیر شد.
22 اردیبهشت 1401
شناسه : 86432
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86432
2791+
بالا
پسر نوجوان که در جریان درگیری با دوستش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود ساعتی پس از این جنایت توسط پلیس دستگیر شد.

 حادثه 24 -  پسر نوجوان که در جریان درگیری با دوستش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود ساعتی پس از این جنایت توسط پلیس دستگیر شد.

شامگاه سه‌شنبه به ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر خبر رسید که دو پسر نوجوان با یکدیگر درگیر شده اند و یکی از آنها دیگری را با ضربه چاقو مجروح کرده است. دقایقی از این حادثه می گذشت که ماموران به محل درگیری رسیدند. پسر مجروح که 17 سال داشت به بیمارستان منتقل شده بود اما ساعت 11:47 دقیقه خبر رسید که او بر اثر شدت جراحات وارده و خونریری شدید جانش را از دست داده است. در این شرایط بود که این قتل به قاضی محمد وهابی، بازپرس دادسرای امور جنایی گزارش و به دستور او تحقیقات در این باره آغاز شد.

در تحقیقات اولیه معلوم شد که مقتول در کار جمع آوری و فروش ضایعات بود و به احتمال زیاد او و قاتل بر سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شده اند. همچنین چند ساعت بعد ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد متهم به قتل بعد از جنایت به محلی به نام باغ پنبه گریخته و در آن اطراف است مخفی شده است. به این ترتیب، تیمی از کارآگاهان راهی مخفیگاه قاتل شدند و او را در یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

 با انتقال متهم به اداره آگاهی و با توجه به اینکه وی کمتر از 18 سال دارد پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت، از دادسرای امور جنایی تهران به دادسرای رسیدگی به جرائم اطفال فرستاده شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

دیدگاه ها
  • احسان نقدی
    19 تیر 1401
    درود برشما جزئیات این خبر کاملا اشتباه نوشته شده لطفا دراولین فرصت جهت اصلاح بخش اشتباه این خبر اقدام کنید

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر