زمان مطالعه: 1 دقیقه

زنده زنده سوختن دو نفر در آتش سوزی دزفول

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول گفت: بر اثر وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی متاسفانه دو نفر جان باختند.
21 اردیبهشت 1401
شناسه : 86422
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86422
291+
بالا
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول گفت: بر اثر وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی متاسفانه دو نفر جان باختند.

حادثه 24 -  سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول گفت: بر اثر وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی متاسفانه دو نفر جان باختند.

روح الله بهشتی فرد سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان در ساعت ۱۲:۴۴ دقیقه امروز مبنی بر آتش سوزی در طبقه دوم یک منزل مسکونی بهمراه گرفتار شدن چهار عضو یک خانواده، ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ اطفاء حریق را به محل حادثه واقع درشهرک حسین کلولی اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

وی افزود: در این حادثه طبقه دوم یک منزل مسکونی طعمه حریق شد که متاسفانه مرگ یک پیرمرد و پیرزن را رقم زد و همچنین یک جوان ۳۰ ساله و یک پسر بچه پنج ساله در این حادثه دچار سوختگی شدید درجه سه  شدند که بوسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول گفت: همچنین دو نفر فوتی این حادثه توسط آمبولانس باغ بهشت به سردخانه انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: اعلام نظر در خصوص علت آتش سوزی نیاز به بررسی و کارشناسی دقیق دارد.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر