زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرقت خودروهای لوکس نیاوران با تیر و کمان

احمد، سرایدار ساختمانی مجلل در شمال تهران بود که نقشه کشید با تهیه تیر وکمان سراغ خودروهای مدل بالا در خیابان‌های نیاوران و کامرانیه برود و از آنها سرقت کند، اما این سرقت‌ها را چطور انجام می‌داد؟
21 اردیبهشت 1401
شناسه : 86394
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86394
204+
بالا
احمد، سرایدار ساختمانی مجلل در شمال تهران بود که نقشه کشید با تهیه تیر وکمان سراغ خودروهای مدل بالا در خیابان‌های نیاوران و کامرانیه برود و از آنها سرقت کند، اما این سرقت‌ها را چطور انجام می‌داد؟

حادثه 24 -  احمد، سرایدار ساختمانی مجلل در شمال تهران بود که نقشه کشید با تهیه تیر وکمان سراغ خودروهای مدل بالا در خیابان‌های نیاوران و کامرانیه برود و از آنها سرقت کند، اما این سرقت‌ها را چطور انجام می‌داد؟

با تیر و کمان چه می‌کردی؟

من این شیوه را در زندان یاد گرفتم. سنگی را با کمان به سمت شیشه خودروهای مدل بالا پرتاب می‌کردم که باعث شکستن شیشه می‌شد. بعد به سرعت برق در ماشین را باز می‌کردم و وسایل داخلش را سرقت می‌کردم.

چه ماشین‌هایی؟

از بنز و بی‌ام دبلیو گرفته تا هیوندا و تویوتا.

به همین راحتی شیشه ماشین‌ها می‌شکست؟

به همین راحتی که نیست. هر کاری سختی خودش و راز و رمزهای خودش را دارد. من از یک خلافکار قدیمی راه و روش سرقت با این شگرد را یاد گرفتم و هزینه آموزش را هم پرداختم. اما اجازه بدهید درباره روش آن چیزی نگویم. بدآموزی دارد!

چقدر هزینه برای یادگیری پرداخت کردی؟

500هزارتومان با تخفیف! راستش اول مبلغ را بالا می‌گفت، آنقدر با او چانه زدم تا راضی شد 500هزارتومان از من بگیرد. چون موادش را تامین می‌کردم و یک جورهایی مدیون من بود به همین دلیل حاضر شد با این مبلغ کم یکی از روش‌های حرفه‌ای برای سرقت را به من آموزش بدهد.

از داخل ماشین‌ها چه چیزهایی سرقت می‌کردی؟

بستگی داشت. هرچه می‌توانستم در فرصت کمی که داشتم سرقت کنم را برمی‌داشتم. لباس و کفش مارک‌دار، کت و شلوار گران‌قیمت و بعضی از لوازم‌ خودرو. گاهی هم پیش می‌آمد پول یا سکه داخل ماشین بود.

چطور دستگیر شدی؟

درست هنگام سرقت. وقتی با تیر و کمان شیشه خودرویی را شکسته و درحال سرقت بودم، ناگهان گشت پلیس رسید، مچم را گرفت و دستگیرم کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر