زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروش مواد مخدر در عطاری محله تهرانسر

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگی که در پوشش عطاری به فروش مواد مخدر می پرداخت خبر داد .
19 اردیبهشت 1401
شناسه : 86338
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86338
287+
بالا
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگی که در پوشش عطاری به فروش مواد مخدر می پرداخت خبر داد .

حادثه 24 -  سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگی که در پوشش عطاری به فروش مواد مخدر می پرداخت خبر داد .

 سرهنگ  پیمان لطیفی اظهار داشت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر فروش مواد مخدر در پوشش عطاری در محله تهرانسر رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم را تیمی از ماموران کلانتری  پایانه غرب بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و واحد صنفی مورد نظر را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات منسجم و ضربتی به واحد صنفی مورد نظر مراجعه و متهم را غافلگیر و در حالی که در حال تهیه بسته بندی مواد مخدر  بود دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:  در بررسی محل عطاری مقدار 2 کیلو و 900 گرم مواد مخدر  و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد .

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی و فروش مواد مخدر در پوشش عطاری معترف شد.

سرهنگ لطیفی با اشاره به سوابق متهم در امر فروش مواد مخدر و تحمل حبس در زندان اضافه کرد:متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر