زمان مطالعه: 2 دقیقه

اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان دو ماه دیگر

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: طرح رتبه بندی فرهنگیان پس از تصویب در هیات دولت، دو ماه آینده اجرا می‌شود.
18 اردیبهشت 1401
شناسه : 86305
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86305
1138+
بالا
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: طرح رتبه بندی فرهنگیان پس از تصویب در هیات دولت، دو ماه آینده اجرا می‌شود.

حادثه 24 -  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: طرح رتبه بندی فرهنگیان پس از تصویب در هیات دولت، دو ماه آینده اجرا می‌شود.

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی در جمع فرهنگیان شاغل و بازنشسته متوسطهطرح رتبه بندی فرهنگیان دو ماه دیگر اجرا می‌شود اول و دوم خواهر شهرستان بردسکن افزود: در این هفته، طرح رتبه بندی فرهنگیان در هیات دولت مورد تصویب قرار می‌گیرد.

وی به پرداخت مطالبات فرهنگیان هم اشاره کرد و گفت: حق التدریس معلمین که هر ۷ ماه یک بار پرداخت می‌شد، به صورت ماهیانه واریز خواهد شد.

این مسئول از تامین اعتبار مطالبات نیرو‌های خدماتی که در فروردین ماه حقوق آن‌ها پرداخت نشد با حقوق اردیبهشت ماه، خبر داد و افزود: یکی از بزرگ‌ترین چالشی که آموزش و پرورش استان با آن مواجه است، بحث کمبود نیرو و فضای آموزشی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از کمبود ۱۸ هزار معلم در استان خبر داد و گفت: سال تحصیلی آینده سال بحران نیرو در آموزش و پرورش است و احتمال دارد نیرو‌های مدارس غیر دولتی به خاطر کمبود نیرو در مدارس دولتی به کار گرفته شوند.

حجت الاسلام پورثانی از تشکیل کمیته پشتیبانی در اداره کل آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تاکنون جلساتی با استاندار خراسان رضوی و معاونت زیارت استانداری برای تامین اعتبار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تجهیزات آموزشی برگزار شده و امید است از محل مصوبات سفر هیات دولت به خراسان رضوی، اعتبارات خوبی به حوزه آموزش و پرورش اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه اردوگاه شهید بهاری شهرستان بردسکن نیازمند توجه ویژه مسئولان است گفت: در صورت تخصیص اعتبار کمکی نیز به مجموعه اردوگاه شهید بهاری شهرستان بردسکن خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم براساس دستور العمل ابلاغی بیش از ۳۵۰ معلم نمونه استانی و بیش از ۴۰ نفر نیز معلم نمونه کشوری در خراسان رضوی انتخاب شدند، افزود: سهم شهرستان بردسکن ۷ معلم نمونه استانی و یک نمونه کشوری است.

در پایان این مراسم از خانم‌ها حدیث جلایر و زهره موسوی تقی آبادی به ترتیب به عنوان دبیر و مدیر منتخب استانی تجلیل به عمل آمد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر