زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریزش دیوار ساختمان قدیمی زن ٨٣ ساله را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت یک تن در پی ریزش یک ساختمان قدیمی در مجاورت زمین گودبرداری شده خبر داد.
18 اردیبهشت 1401
شناسه : 86301
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86301
227+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت یک تن در پی ریزش یک ساختمان قدیمی در مجاورت زمین گودبرداری شده خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت یک تن در پی ریزش یک ساختمان قدیمی در مجاورت زمین گودبرداری شده خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۵:۵٩ روز جاری یک مورد حادثه تخریب یک منزل مسکونی، در تهرانپارس، بزرگراه وفادار، خیابان بوستان، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که حادثه در مجاورت قطعه زمینی به وسعت ١١٠ متر که به عمق یک متر و نیم گودبرداری شده بود، رخ داده است. همچنین پیش از وقوع حادثه یک دستگاه لودر بابکت هم در این محل در حال کار بوده است. در قسمت شرقی این زمین، منزلی یک طبقه و قدیمی وجود داشته که به یکباره دیواره آن دچار تخریب می شود.

ملکی اظهار کرد: دیواره تخریب شده بود و به داخل گود برداری ریخته شده بود. همچنین نیمی از سقف نیز تخریب شده بود.

وی با بیان اینکه یک خانم ٨٣ ساله داخل منزل بود که به دلیل ریختن قطعاتی از سقف و نخاله های ساختمانی دچار مصدومیت از نقاط مختلف بدن شده بود گفت: این خانم خوشبختانه زنده بود.

به گفته وی، مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شده که در صورت نیاز به مراکز درمانی منتقل شود.

وی افزود: نیروها در حال ایمن سازی محل هستند و تا دقایق دیگر محل به مسئولان پروژه تحویل داده می شود.

ملکی در پایان گفت: ارتفاع گودبرداری در ریزش ساختمان های مجاور موثر است اما زمانی که در مجاورت خانه های قدیمی واقع شده باشد نیاز به دقت بیشتر و انجام مقاوم سازی‌های بیشتری وجود دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر