زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارقان سابقه دار 35 خانه در فردیس را خالی کردند

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از متلاشی شدن باند سارقان منازل فردیس خبر داد.
17 اردیبهشت 1401
شناسه : 86262
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86262
447+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از متلاشی شدن باند سارقان منازل فردیس خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی استان البرز از متلاشی شدن باند سارقان منازل فردیس خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی با اشاره به بازداشت باند سارقان منازل فردیس اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر و نارضایتی شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد، این باند 3 نفره از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند که در اکثر سرقت‌های منزل و اماکن خصوصی دست داشته اند.

 رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد:  سرانجام با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی سارقان در شهرستان فردیس شده و با هماهنگی مقام قضائی هر 3 متهم دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان این که سارقین در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند اما در مواجهه با شواهد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 35 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که کارشناسان ارزش اموال مسروقه بیش از 20 میلیارد ریال برآورد شده است گفت: تاکنون 29 نفر از شکات و مال باختگان شناسایی شده اند که تلاش برای شناسایی سایر آنها و دستگیری مالخران ادامه دارد.

 سرهنگ نادر بیگی تصریح کرد: سارقان که در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند با ارائه شواهد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 36 فقره سرقت از منزل و مغازه اعتراف کردند که کلیه مال باختگان در این راستا شناسایی و متهمان روانه زندان شدند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر