زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل شهید رنجبر مشکل روانی ندارد/ محاکمه مجدد در دادگاه

رسیدگی به پرونده قاتل شهید رنجبر پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور با تعیین وقت مجدد رسیدگی در دستور کارشعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس قرار گرفت.
10 اردیبهشت 1401
شناسه : 86188
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86188
408+
بالا
رسیدگی به پرونده قاتل شهید رنجبر پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور با تعیین وقت مجدد رسیدگی در دستور کارشعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس قرار گرفت.

حادثه 24 -  رسیدگی به پرونده قاتل شهید رنجبر پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور با تعیین وقت مجدد رسیدگی در دستور کارشعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس  با اعلام این خبرگفت: ایراد وارده به رأی بدوی فرآیند قضایی معمول و حاکی از استقلال قضات در کلیه مراجع قضایی است.

وی با بیان اینکه مطابق رأی صادره از شعبه نهم دیوان عالی کشور و پس از اظهار نظرکمیسیون تخصصی پزشکی قانونی وقتی جهت  رسیدگی به پرونده تعیین گردید گفت: این پرونده در وقت مقرر رسیدگی خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی استان فارس همچنین از تشکیل کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی و اعلام نظر در خصوص سلامت روانی متهم نیز خبر داد و بیان داشت: پیرو رأی صادره در دیوان عالی کشور کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی تشکیل گردید و مطابق این نظریه اعلام گردیده که متهم « در حال حاضر علائمی از اختلال عمده روانی ندارد و دارای قوه تمیز و اراده می باشد»

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین بیان داشت، در ادامه نظریه پزشکی قانونی قید گردیده است :

« طبق بررسی شواهد در زمان ارتکاب بزه نیز وی دارای قوه تمیز و اراده بوده است.»

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر