زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف 12 کیلو ماده مخدر از شکم 11 مسافر فرودگاه امام خمینی

11 مسافر پروازهای خارجی که با بلعیدن 12 کیلو تریاک و شیشه قصد خارج کردن این مواد را از کشور داشتند از سوی پلیس فرودگاه دستگیر شدند.
10 اردیبهشت 1401
شناسه : 86171
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86171
300+
بالا
11 مسافر پروازهای خارجی که با بلعیدن 12 کیلو تریاک و شیشه قصد خارج کردن این مواد را از کشور داشتند از سوی پلیس فرودگاه دستگیر شدند.

حادثه 24 -  11 مسافر پروازهای خارجی که با بلعیدن 12 کیلو تریاک و شیشه قصد خارج کردن این مواد را از کشور داشتند از سوی پلیس فرودگاه دستگیر شدند.

سرهنگ محسن عقیلی، فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور درباره جزئیات این پرونده گفت: مأموران  پلیس در فرودگاه حضرت امام (ره) با اجرای طرح مبارزه با حمل مواد مخدر از طریق خطوط هوایی، موفق شدند با استفاده از تجربه و مهارت چهره زنی، ۱۱ نفر از مسافران خروجی به مقصد کشورهای خارجی را درخصوص حمل مواد مخدر شناسایی

 کنند. وی افزود: پس از فرایند شناسایی با بهره‌گیری از تجهیزات نوین کمک بازرسی مشخص شد این افراد با روش بلع و [به اصطلاح] انباری قصد قاچاق مواد مخدر را دارند که دستگیر شدند. پس از انجام مراحل قانونی، در مجموع ۱۲ کیلو و ۲۴۰ گرم انواع مواد مخدر شامل حشیش، تریاک و شیشه از این ۱۱ نفر کشف شد.

سرهنگ عقیلی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با استقرار در تمامی مبادی ورودی و خروجی فرودگاه‌ها و رصد افراد سابقه‌دار، مقابله قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار مستمر خود قرار داده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر