زمان مطالعه: 1 دقیقه

انهدام باند سارقان خانه ها در شهریار

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی وصول پرونده های متعدد با موضوع سرقت منزل با شگرد تخریب در غرب استان تهران مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
07 اردیبهشت 1401
شناسه : 86127
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86127
189+
بالا
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی وصول پرونده های متعدد با موضوع سرقت منزل با شگرد تخریب در غرب استان تهران مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت  قرار گرفت.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی وصول پرونده های متعدد با موضوع سرقت منزل با شگرد تخریب در غرب استان تهران مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت  قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه های جرم و اقدامات فنی و پلیسی در نهایت هویت اعضای این باند سه نفره سارقان سابقه دار که اقدام به سرقت از منازل غرب استان تهران می کردند شناسایی کردند و دستگیری این باند به صورت ویژه و شبانه روزی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام قضائی بیان کرد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاه های خود دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل داده شدند و همچنین مقدار زیادی از اموال به سرقت رفته مالباختگان در مخفیگاه سارقان این باند کشف شد.

وی افزود: در نهایت در بازجویی های  فنی و پلیسی انجام شده از متهمان، سارقان به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت از منازل شهرستان شهریار اعتراف و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 

کریمخانی به شهروندان توصیه کرد تا جهت بالا بردن ضریب امنیت منازل خود از سیستم های هشدار دهنده و دوربین های مداربسته استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در همسایگی خود، مراتب را به قید فوریت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر