زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاملان درگیری در پارک سرچشمه فرخشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از شناسایی و دستگیری ۵ نفر اراذل و اوباش معروف شهر فرخشهر که دارای سوابق شرارت و سرقت هستند، خبر داد.
07 اردیبهشت 1401
شناسه : 86110
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86110
561+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از شناسایی و دستگیری ۵ نفر اراذل و اوباش معروف شهر فرخشهر که دارای سوابق شرارت و سرقت هستند، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از شناسایی و دستگیری ۵ نفر اراذل و اوباش معروف شهر فرخشهر که دارای سوابق شرارت و سرقت هستند، خبر داد.

سرهنگ کوروش بهرامی در بیان جزئیات این خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه مقتدرانه با اراذل و اوباش، ماموران کلانتری۱۵ فرخشهر  با رصد اطلاعاتی پنج نفر از اراذل و اوباشی که در یک فقره شرارت در تاریخ ۲۸ فروردین‌‍ماه امسال در پارک سرچشمه فرخشهر موجب ایجاد اخلال در نظم عمومی شده و متواری بودند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، تاکید کرد: برخورد قاطعانه با مخلان امنیت به ویژه اراذل و اوباش همچنان در دستور کار قرار دارد و پلیس در تامین امنیت عمومی شهروندان با هرگونه نابهنجاری با قدرت مقابله می‌کند.

آخرین اخبار «حوادث چهارمحال و بختیاری» را در صفحه حوادث چهارمحال و بختیاری و حوادث شهرکرد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر