زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان فرار عامل قتل مسلحانه جوان راسکی پس از 2 سال

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک، عامل قتل مسلحانه جوان 24 ساله راسکی پس از 2 سال فرار به دام افتاد.
06 اردیبهشت 1401
شناسه : 86081
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/86081
285+
بالا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک، عامل قتل مسلحانه جوان 24 ساله راسکی پس از 2 سال فرار به دام افتاد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک، عامل قتل مسلحانه جوان 24 ساله راسکی پس از 2 سال فرار به دام افتاد.

سردار احمد طاهری امروز اظهار کرد: در دیماه سال 1398 در پی قتل مسلحانه جوانی 24 ساله، در یکی از روستا های شهرستان راسک بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک با حضور در محل قتل و تحقیقات گسترده میدانی، عامل این جنایت را که جوانی 23 ساله و از دوستان مقتول بود شناسایی و مشخص شده که این فرد به دلیل اختلافات مالی طی یک نزاع این جوان را با شلیک گلوله سلاح کمری به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم در استان های شمالی کشور گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد قاتل در استان و ترددش در سطح شهرستان راسک به دست آورده و تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاه او آغاز کردند.

سردار طاهری در ادامه گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان راسک شناسایی، و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از 2 سال فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر