زمان مطالعه: 3 دقیقه

افشای قتل‌های سریالی مرد آبادانی به سبک اکبر خرمدین

بازجویی‌ها از مردی که به اتهام قتل اعضای خانواده‌اش در آبادان دستگیر شده، نشان می‌‌دهد که او به سبک اکبر خرمدین که در پایتخت فرزندان و دامادش را به قتل رسانده، تصمیم به قتل اعضای خانواده‌اش گرفته بود.
04 اردیبهشت 1401
شناسه : 85992
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85992
525+
بالا
بازجویی‌ها از مردی که به اتهام قتل اعضای خانواده‌اش در آبادان دستگیر شده، نشان می‌‌دهد که او به سبک اکبر خرمدین که در پایتخت فرزندان و دامادش را به قتل رسانده، تصمیم به قتل اعضای خانواده‌اش گرفته بود.

حادثه 24 -  بازجویی‌ها از مردی که به اتهام قتل اعضای خانواده‌اش در آبادان دستگیر شده، نشان می‌‌دهد که او به سبک اکبر خرمدین که در پایتخت فرزندان و دامادش را به قتل رسانده، تصمیم به قتل اعضای خانواده‌اش گرفته بود.

چند روز قبل به مأموران انتظامی آبادان خبر رسید که پسر 14ساله‌ای در خانه‌شان به قتل رسیده است. زمانی که آنها قدم در این خانه گذاشتند، با پیکر بی‌جان پسر نوجوان مواجه شدند که آثار متعدد کبودی روی بدنش به چشم می‌خورد و شواهد حاکی از آن بود که او بر اثر ضرب و شتم و شکنجه جانش را از دست داده است. مقتول با پدرش زندگی می‌کرد و در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که عامل این جنایت پدر مقتول است. او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، اعتراف کرد که پسرش را با کابل کتک می‌زده و شکنجه می‌داده تا اینکه آخرین مرتبه او بر اثر شکنجه جانش را از دست داده است.

زندگی این مرد، مرموز به ‌نظر می‌رسید و گویا اسراری را پنهان می‌کند. به همین دلیل او تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت تا اینکه در اعترافاتی هولناک مدعی شد که چند سال قبل همسر و 2 دخترش را نیز به قتل رسانده اما هیچ‌کس متوجه این موضوع نشده و از آن زمان اسرار جنایت خانوادگی را پنهان نگه داشته است. آنطور که اعترافات این مرد نشان می‌داد، او در سال‌های 88 و 99 همسر و 2دخترش را به قتل رسانده بود. حمید مرانی‌پور، دادستان شهرستان آبادان با اعلام جزئیات این پرونده گفت: پس از قتل پسر 14ساله، متهم به دادسرا احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت و خیلی زود به قتل پسرش اعتراف کرد. درحالی‌که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، او بار دیگر لب به اعتراف گشود و به قتل همسر و 2دختر دیگر خود در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۹ نیز اعتراف کرد و به این ترتیب با صدور قرار قانونی به زندان آبادان فرستاده شد.

او درباره انگیزه و چگونگی قتل همسر و فرزندانش در سال‌های گذشته گفت: با توجه به اینکه متهم به 3 قتل دیگر نیز اعتراف کرده و مدعی شده آن قتل‌ها را در استان دیگری مرتکب شده است، تحقیقات برای بررسی صحت اظهارات وی ادامه دارد.

اعترافات تکان‌دهنده این مرد درخصوص قتل اعضای خانواده‌اش یادآور پرونده علی اکبر خرمدین است. مردی که طی چند سال داماد، دختر و پسر خود را به قتل رساند و سرانجام دستگیر شد. خرمدین پیش از آنکه پایش به دادگاه کشیده شود، در زندان بر اثر بیماری جانش را از دست داد تا پرونده زندگی‌اش برای همیشه بسته شود.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر