زمان مطالعه: 2 دقیقه

زن شوهرکش در زاهدان از چوبه دار نجات یافت

با پی گیری سازمان نظام پزشکی زاهدان و با مشارکت اعضاء این سازمان، یکی از زندانیان محکوم به اعدام از ندامتگاه مرکزی زاهدان آزاد شد.
31 فروردین 1401
شناسه : 85961
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85961
437+
بالا
با پی گیری سازمان نظام پزشکی زاهدان و با مشارکت اعضاء این سازمان، یکی از زندانیان محکوم به اعدام از ندامتگاه مرکزی زاهدان آزاد شد.

حادثه 24 -  با پی گیری سازمان نظام پزشکی زاهدان و با مشارکت اعضاء این سازمان، یکی از زندانیان محکوم به اعدام از ندامتگاه مرکزی زاهدان آزاد شد.

رئیس سازمان نظام پزشکی زاهدان  با بیان این مطلب گفت: در آخرین مورد از اقدامات عام المنفعه و جمعی اعضاء سازمان نظام پزشکی زاهدان مبلغ مورد نیاز برای آزادی یکی از زندانیان محکوم به اعدام  جمع آوری و پس از اخذ رضایت از ولی دم، مقدمات آزادی این بانوی محترم فراهم شد.

دکتر سید سعید سیدالحسینی در تشریح این پرونده گفت: یکی از اعضاء این سازمان که به طور معمول در برنامه های خیریه و درمان افراد نیازمند مشارکت دارد در جریان ارائه کمک های معیشتی با این خانواده آشنا شده است و در پی گیری هایی که توسط سازمان انجام شد، مشخص گردید که این فرد که مادر یک کودک دختر 13 ساله می باشد در جریان یک حادثه و نزاع خانوادگی متهم به قتل غیر عمد همسر خود شده است  صلاحیت اخذ رضایت و آزادی از زندان را دارا می باشد.

وی با تشکر از همراهی اعضاء سازمان نظام پزشکی زاهدان در این امر خیر افزود: بعد از اعلام این موضوع به همکاران پزشک، دندانپزشک، داروساز و سایر اعضاء سازمان نظام پزشکی مبلغ مورد نظر در مدت زمان کوتاه جمع آوری شد و به لطف خدا در روز سه شنبه 30 فرودین ماه امسال شاهد آزادی این مادر بودیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی زاهدان با تاکید بر این موضوع که اکثر قریب به اتفاق اعضاء این سازمان به صورت فردی و یا جمعی در این قبیل برنامه ها مشارکت دارند گفت: دلیلی برای رسانه ای کردن این قبیل موارد وجود نداشته است اما با توجه به تاکیداتی که در زمینه ترویج فرهنگ ایثار در ماه مبارک رمضان صورت گرفت، آخرین مورد از انجام گروهی این قبیل کارهای خیر را به اطلاع هم استانی های عزیز رساندیم.

وی ساخت مدرسه، اهداء مستمر کمک های نقدی و غیر نقدی به افراد نیازمند، حضور در برنامه های کمک های مومنانه در دوران کرونا  و امداد رسانی به هموطنان سیل زده شمال و جنوب استان را از مهمترین فعالیت های عام المنفعه اعضاء سازمان نظام پزشکی زاهدان در 3 سال اخیر عنوان کرد که به صورت گروهی انجام شده است.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر