زمان مطالعه: 1 دقیقه

تجاوز مرد جوان به دختران 8 ساله در مدرسه

طبق گزارش پلیس امریکا یک متخصص فناوری اطلاعات در مدرسه ابتدایی در «ویرجینیا» به سوءاستفاده جنسی از چند دختر متهم شده است.
30 فروردین 1401
شناسه : 85907
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85907
335+
بالا
طبق گزارش پلیس امریکا یک متخصص فناوری اطلاعات در مدرسه ابتدایی در «ویرجینیا» به سوءاستفاده جنسی از چند دختر متهم شده است.

حادثه 24 -  طبق گزارش پلیس امریکا یک متخصص فناوری اطلاعات در مدرسه ابتدایی در «ویرجینیا» به سوءاستفاده جنسی از چند دختر متهم شده است.

به گزارش نیوزویک، طی ماه‌های مارس و آوریل امسال خبر تجاوز به چند دختر در مدرسه ابتدایی «جان جنکینز» به پلیس اعلام شد. افسران اداره پلیس «پرنس ویلیام» مردی 33 ساله به نام «جاناتان جورج اسکوچیک» را پس از اینکه از اتهامات جدی متعددی که علیه وی مطرح شده بود مطلع شدند، دستگیر کردند. در زمان وقوع این حوادث، او کارمند مدارس دولتی این شهر  بوده است.

در تحقیقات انجام‌شده کارآگاهان در مجموع چهار قربانی را که همگی دختران 8 ساله بودند، شناسایی کردند. پلیس گفت: اسکوچیک در 15 آوریل دستگیر شد و به چهار مورد تجاوز جنسی و چهار مورد آزار‌ و اذیت جنسی متهم شد.

طبق قانون ایالت «ویرجینیا»، جنایات جنسی تشدید شده یک جرم جنایتکارانه است که مجازات آن حداقل یک سال و حداکثر 20 سال حبس و همچنین جریمه بیش از یکصد دلار دارد.

تجاوز و آزار و اذیت جنسی علیه کودکان در ایالات متحده موضوعی است که سالانه ده‌ها هزار قربانی دارد و «شبکه ملی تجاوز، سوء ‌استفاده و مبارزه» در امریکا تخمین می‌زند که هر 9 دقیقه یک بار ادعای سوءاستفاده جنسی از کودکـان مطرح می‌شود.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر