زمان مطالعه: 2 دقیقه

زنده زنده سوختن جوان 35 ساله در آتش سوزی ساختمان مسکونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در پی وقوع انفجار و حریق در یک ساختمان مسکونی خبر داد.
29 فروردین 1401
شناسه : 85872
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85872
253+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در پی وقوع انفجار و حریق در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

حادثه 24 -  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در پی وقوع انفجار و حریق در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٨:٠٧ روز جاری با تماس های شهروندان با سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یک مورد انفجار و آتش سوزی در ساختمان مسکونی، به آدرس خیابان پلیس، خیابان کریم کاشانی اعلام شد که بلافاصله ایستگاه شماره ٧٣ به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: نیروها در مدت زمان دو دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که حادثه در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی که در هر طبقه، واحدی حدودا ١٣٠ متری وجود داشته رخ داده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: در واحد طبقه همکف، اتاق خواب به پاسیو پشتی مشرف بود و در آن محل نیز اجاق گاز و وسایل گازسوز وجود داشت. پنجره های مشرف به پاسیو نیز باز بوده که در همین اتاق خواب آتش سوزی رخ می دهد. زمانی که نیروها به محل رسیدند این اتاق کاملا شعله ور بود و به گفته همسایه ها در ابتدا صدای انفجاری نیز شنیده شده بود.

 ملکی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و زمانی که در واحد را باز کردند با وضعیت کاملا بی حال و سوخته جوانی حدودا ٣۵ ساله مواجه شدند که بدنش سوختگی های شدیدی داشت. متاسفانه پس از اینکه او را از داخل ساختمان خارج کردند، به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: آتش خاموش و از گسترش آن به بخش های دیگر منزل جلوگیری شد. کارشناس در محل حضور پیدا کرده و در حال بررسی علت حادثه است. گمانه زنی های اولیه حاکی از نشت گاز از یکی از وسایل گازسوز و انفجار در همین بخش بود که منجر به این حادثه شده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر