زمان مطالعه: 1 دقیقه

پاره شدن طناب دار در فریدونکنار پس از ۲۴ سال

رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص در سال جدید در شهرستان فریدونکنار پس از ۲۴ سال حبس خبر داد.
28 فروردین 1401
شناسه : 85852
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85852
335+
بالا
رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص در سال جدید در شهرستان فریدونکنار پس از ۲۴ سال حبس خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص در سال جدید در شهرستان فریدونکنار پس از ۲۴ سال حبس خبر داد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش و پیگیری رئیس و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، کمک خیرین نیک اندیش فریدونکنار و همکاری اداره زندان و همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت (ع)، زندانی محکوم به قصاص نفس پس از ۲۴ سال حبس با گذشت و بخشش اولیای دم مقتول در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان از زندان آزاد و به زندگی بازگشت.

اکبری با تقدیر از کار پسندیده و عمل خیرخواهانه خانواده مقتول تصریح کرد: خدا را شاکریم که عفو و گذشت در جامعه ترویج و گسترش دارد و خانواده ها در جهت رضای پروردگار از حق قانونی و شرعی خود می گذرند و عفو و بخشش را در جامعه رواج می دهند.

این مقام قضایی عالی قضایی استان اظهار کرد: تمام تلاش و اهتمام ما و همکاران ما توجه به حقوق زندانیان و تلاش در جهت کمک و مساعدت به زندانیانی است که در مسیر اصلاح و تربیت و بازپروری قدم برداشته اند.

شایان ذکر است، جشن گلریزان فریدونکنار در شب میلاد کریم اهل بیت جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با کمک خیرین در این شهرستان برگزار شد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر