زمان مطالعه: 1 دقیقه

گروگان گیران شوشتر دستگیر شدند/  یکی از سارقان چاقویی زیر گلوی کودک گذاشت

سارقان خشن با ورود به یک باغ، کودکی را به گروگان گرفته و از این طریق توانستند مقدار زیادی پول و طلا از پدر و مادرش سرقت کرده و بگریزند اما یک روز بعد توسط پلیس دستگیر شدند.
28 فروردین 1401
شناسه : 85838
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85838
256+
بالا
سارقان خشن با ورود به یک باغ، کودکی را به گروگان گرفته و از این طریق توانستند مقدار زیادی پول و طلا از پدر و مادرش سرقت کرده و بگریزند اما یک روز بعد توسط پلیس دستگیر شدند.

حادثه 24 -  سارقان خشن با ورود به یک باغ، کودکی را به گروگان گرفته و از این طریق توانستند مقدار زیادی پول و طلا از پدر و مادرش سرقت کرده و بگریزند اما یک روز بعد توسط پلیس دستگیر شدند.

اعضای این باند 3نفره چند روز قبل برای سرقت وارد باغی در مجموعه گردشگری باغات شوشتر شدند. آنها که مسلح به کلاشنیکف، چاقو و قمه بودند سراغ کودکی که در باغ مشغول بازی بود رفتند. با سر و صدای کودک، پدر و مادر او سر رسیدند و در این وضعیت یکی از سارقان چاقویی زیر گلوی کودک گذاشت و شروع به تهدید کرد. آنها می‌گفتند درصورتی که کسی سر و صدا کند جان کودک به خطر می‌افتد. آنها با تهدیدهای‌شان همه را ساکت کردند و در ادامه موفق شدند مقدار زیادی پول و طلا از حاضران در باغ سرقت کرده و بگریزند.

با فرار سارقان این سرقت وحشیانه به پلیس گزارش شد و دقایقی بعد با حضور مأموران تحقیقات در این‌باره آغاز شد. مأموران با استفاده از سرنخ‌های به‌دست آمده توانستند به اطلاعاتی درباره سارقات دست پیدا کنند و یک روز بعد با شناسایی مخفیگاه سارقان آنها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ روح‌الله بیگدلی، فرمانده انتظامی شوشتر در این‌باره گفت: مأموران در بازرسی مخفیگاه اعضای این باند سلاح‌های گرم به‌کار رفته در سرقت را کشف کردند. به‌گفته او متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر