زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری راهزن کلاشنیکف به دست در سراوان

مردی که با ایجاد راهبندان در جاده‌های منتهی به شهرستان سراوان در سیستان و بلوچستان اقدام به سرقت از رانندگان می‌کرد دستگیر شد.
28 فروردین 1401
شناسه : 85836
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85836
330+
بالا
مردی که با ایجاد راهبندان در جاده‌های منتهی به شهرستان سراوان در سیستان و بلوچستان اقدام به سرقت از رانندگان می‌کرد دستگیر شد.

حادثه 24 -  مردی که با ایجاد راهبندان در جاده‌های منتهی به شهرستان سراوان در سیستان و بلوچستان اقدام به سرقت از رانندگان می‌کرد دستگیر شد.

از مدتی قبل شکایات مختلفی در اختیار پلیس شهرستان سراوان قرار گرفت که از راهزنی در جاده‌های این شهر حکایت داشت. شاکیان، رانندگانی بودند که هنگام عبور از جاده‌ها، ناگهان با موانعی که در جاده بود روبه‌رو شده و توقف کرده بودند اما در همین هنگام مردی که سلاح کلاشنیکف در دست داشت، به آنها حمله کرده و با تهدید اسلحه، همه اموال آنها را سرقت کرده بود. با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که راهزن مسلح یک نفر است که سوار بر یک پژوی 405اقدام به راهزنی در جاده‌ها می‌کند. به‌گفته سرهنگ مرتضی جوکار، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، هر چند متهم شناسایی شده بود اما به‌دلیل اینکه محل زندگی مشخصی نداشت، تحقیقات برای به دام انداختن او ادامه یافت تا اینکه مدتی قبل خودروی وی در محور سراوان- اسفندک شناسایی شد و مأموران پس از متوقف کردن خودرو، متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی خودروی این مرد، یک قبضه سلاح کلاشنیکف به همراه 68تیر و یک بی‌سیم و دوربین شکاری کشف شد و تحقیقات از او برای شناسایی تمامی مالباختگان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر