زمان مطالعه: 1 دقیقه

برخورد صاعقه در ورامین 3 نفر را راهی بیمارستان کرد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین گفت: بر اثر برخورد صاعقه به اتاق کارگری دامداری در روستایی در ورامین، ۳ نفر مصدوم شدند.
27 فروردین 1401
شناسه : 85827
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85827
265+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین گفت: بر اثر برخورد صاعقه به اتاق کارگری دامداری در روستایی در ورامین، ۳ نفر مصدوم شدند.

حادثه 24 -  مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین گفت: بر اثر برخورد صاعقه به اتاق کارگری دامداری در روستایی در ورامین، ۳ نفر مصدوم شدند.

مهدی شجاعی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین در ورامین اظهار کرد: حوالی ساعت  ۱۳:۵۷ طی تماسی با مرکز آتش نشانی ورامین ، برخورد صاعقه به اتاق کارگری دامداری در روستای احمدآباد کوزه گران از بخش مرکزی شهرستان ورامین اعلام شد که نیروی های آتش نشانی سریعا خود را به محل حادثه رساندند.

وی گفت: بر اثر این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند که یک نفر از آن ها در محل حادثه مداوا و ۲ نفر دیگر به بیمارستان شهدا ۱۵ خرداد ورامین منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین بیان کرد: صاعقه با اتاقک کارگری دامداری برخورد کرده و به دلیل ریزش برگ های درخت کنار اتاق بر روی سقف، آتش سوزی اتفاق افتاد که اطفا شد و با توجه به امواج صاعقه و انتقال آن از طریق سیم آنتن به داخل اتاق، مصدومیت، جراحت و شک زدگی افراد داخل اتاق را به همراه داشته است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر