زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ هولناک ۵ عضو یک خانواده در تصادف پژو با حفاظ جاده ای

برخورد وحشتناک خودروی سواری با حفاظ جاده ای در محور بردسیر -سیرجان پنج عضو یک خانواده را به کام مرگ کشاند و یک مجروح به جا گذاشت.
27 فروردین 1401
شناسه : 85805
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85805
288+
بالا
برخورد وحشتناک خودروی سواری با حفاظ جاده ای در محور بردسیر -سیرجان پنج عضو یک خانواده  را به کام مرگ کشاند و یک مجروح به  جا گذاشت.

حادثه 24 -  برخورد وحشتناک خودروی سواری با حفاظ جاده ای در محور بردسیر -سیرجان پنج عضو یک خانواده  را به کام مرگ کشاند و یک مجروح به  جا گذاشت.

در این حادثه تلخ  که ساعت ۸ و۲۰ دقیقه پنج شنبه  در کیلومتر ۴۰ محور بردسیر-سیرجان  اتفاق افتاد، خودروی سواری پژو ۴۰۵ با شش سرنشین با  محافظ جاده ای (گاردریل ) به شدت برخورد کرد؛ با گزارش حادثه ،بلافاصله دو گروه عوامل  امدادی و فوریت های پزشکی به محل مزبور اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این باره گفت: در پی این حادثه  چهار نفر از سرنشینان این خودروی سواری شامل یک مرد ۴۴ ساله،دو زن ۳۵ ساله و یک کودک  پنج ساله  به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باختند و دو  نفر مجروح  شدند که بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب توسط گروه  فوریت های پزشکی با حال وخیم به بیمارستان قائم(عج) بردسیر منتقل شدند.دکتر صابری افزود: با وجود تلاش کادر درمان و با توجه به شدت آسیب های وارد شده متاسفانه یکی از مجروحان که  پسری ۱۰ ساله بود، در بیمارستان جان باخت.

وی ادامه داد: حال عمومی مجروح  این حادثه که دختری ۱۲ ساله  بوده وخیم گزارش شده است.به گفته سرهنگ سلیمی فرمانده پلیس راه سیرجان ، تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه و بی توجهی به جلو این گونه حوادث را رقم می زند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر