زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمله استقلالی ها به فرهاد مجیدی به خاطر ارسلان مطهری

بسیاری از هواداران استقلال انتظار داشتند ارسلان مطهری بعد از دقیقه ۷۰ بازی با نساجی مازندران وارد زمین شود و قفل بازی را باز کند.
23 فروردین 1401
شناسه : 85740
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85740
394+
بالا
بسیاری از هواداران استقلال انتظار داشتند ارسلان مطهری بعد از دقیقه ۷۰ بازی با نساجی مازندران وارد زمین شود و قفل بازی را باز کند.

حادثه 24 -  بسیاری از هواداران استقلال انتظار داشتند ارسلان مطهری بعد از دقیقه ۷۰ بازی با نساجی مازندران وارد زمین شود و قفل بازی را باز کند.

فرهاد مجیدی اواسط نیمه دوم بازی با نساجی مهدی پور و آرمان رمضانی را وارد میدان کرد که اتفاقا رمضانی گل هم زد اما داور خطا گرفت. با این حال بسیاری از هواداران استقلال انتظار داشتند ارسلان مطهری که به ذخیره طلایی معروف است، وارد میدان شود و تیمش را نجات بدهد. البته در این قبیل موارد باید به سرمربی تیم حق داد چرا که شرایط فنی و روحی شاگردانش را بهتر از همه می داند اما بهرحال در فضای مجازی و کانال هایی که معمولا به منتقدان استقلال حمله می کنند!

انتقادات زیادی از مجیدی شد که چرا حسینی و مطهری را بازی نداده است؟ ارسلان امسال چند بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و گلزنی کرده به همین خاطر خیلی ها انتظار داشتند در دیداری که ۱۲۰ دقیقه طول کشید، مطهری یکی از ۵ تعویض استقلال باشد.

استقلال اگر به نیمه نهایی می رسید شانس زیادی برای فتح جام داشت و در این مرحله باید با مس کرمان بازی می کرد اما مثل پرسپولیس حذف شد و...

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر