زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف بطری نوشابه با بوی تریاک

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر و کشف ۱۳۶ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در بطری آب و نوشابه جاساز شده بودندخبرداد.
23 فروردین 1401
شناسه : 85718
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85718
323+
بالا
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر و کشف ۱۳۶ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در بطری آب و نوشابه جاساز شده بودندخبرداد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر و کشف ۱۳۶ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در بطری آب و نوشابه جاساز شده بودندخبرداد. 

سردار حسن مفخمی شهرستانی  در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان دلیجان با اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از استان فارس به سوی استان تهران با خبر و بلافاصله شناسایی و دستگیری قاچاقچی و توقیف خودرو در دستور کار مأموران قرار گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از شناسایی سواری حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان، به راننده خودرو دستور ایست دادند که این سوداگر مرگ، هیچگونه توجهی به دستور مأموران نکرده و همچنان با  افزایش سرعت، از محل متواری شد.

 فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن در یک عملیات موفقیت آمیز تعقیب و گریز افزود: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی، موفق به کشف 136 کیلوگرم تریاک که به  طرز ماهرانه در آن جاساز شده بود، شدند.

 سردار مفخمی شهرستانی در پایان با تأکید بر مبارزه قاطع و مستمر پلیس با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهارداشت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر