زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلمب ۹ شهربازی خطرناک در تهران

مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اجرای طرح یک‌ماهه عیدانه ویژه سازمان ملی استاندارد گفت: ۹ شهربازی غیراستاندارد در استان تهران پلمب شد.
22 فروردین 1401
شناسه : 85693
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85693
429+
بالا
مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اجرای طرح یک‌ماهه عیدانه ویژه سازمان ملی استاندارد گفت: ۹ شهربازی غیراستاندارد در استان تهران پلمب شد.

حادثه 24 -  مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اجرای طرح یک‌ماهه عیدانه ویژه سازمان ملی استاندارد گفت: ۹ شهربازی غیراستاندارد در استان تهران پلمب شد.

به گزارش روز دوشنبه اداره‌کل استاندارد استان تهران، عباس نوری اظهار داشت: بازرسان استاندارد در بازرسی از ۶۰ شهربازی استان تهران، ۹ شهربازی را به علت نداشتن مجوز استاندارد، پلمب کردند و به ۲ شهربازی دیگر اخطار دادند.

به گفته وی طرح مذکور به کلیه مالکان و بهره‌برداران شهربازی‌های استان و نیز شهرداران مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران و شهرداری‌های تابعه، پیش از اجرا ابلاغ شده است.

عباسی ادامه داد: تعداد تجهیزات غیراستاندارد پلمب شده ۳۶ و تعداد تجهیزاتی که اخطار گرفتند ۳۰ مورد بود.

مدیرکل استاندارد تهران یادآور شد: در سال گذشته، بیش از یکهزار و ۱۰۰  تجهیز بازی  و ۶۴ شهربازی غیراستاندارد در استان تهران پلمب شد.

دبیر شورای استاندارد استان از شهروندان خواست، با توجه به اهمیت ایمنی تجهیزات مراکز بازی، از مراجعه به مراکز تفریحی غیراستاندارد خودداری و قبل از استفاده از تجهیزات تفریحی، مجوز استاندارد تجهیزات را از اپراتور یا مدیر مجموعه، مطالبه کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر