زمان مطالعه: 5 دقیقه

تجاوز و قتل زنان توسط قاتل سریالی مخوف/ او پس از مرگش لو رفت

امیدوارم امروز برای شما کمی آرامش به همراه داشته باشد؛ وقتی بدانید حیوانی که عزیزان شما را به قتل رساند دیگر روی زمین نیست. این گفته‌های داگلاس کارتر، ناظر پلیس ایالت ایندیانا آمریکا در جمع بستگان افرادی است که 3دهه قبل توسط قاتلی سریالی کشته شدند؛ قاتلی که در همه این سال‌ها فراری بود و وقتی شناسایی شدکه دیگر زنده نبود.
22 فروردین 1401
شناسه : 85683
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85683
376+
بالا
امیدوارم امروز برای شما کمی آرامش به همراه داشته باشد؛ وقتی بدانید حیوانی که عزیزان شما را به قتل رساند دیگر روی زمین نیست. این گفته‌های داگلاس کارتر، ناظر پلیس ایالت ایندیانا آمریکا در جمع بستگان افرادی است که 3دهه قبل توسط قاتلی سریالی کشته شدند؛ قاتلی که در همه این سال‌ها فراری بود و وقتی شناسایی شدکه دیگر زنده نبود.

حادثه 24 -  امیدوارم امروز برای شما کمی آرامش به همراه داشته باشد؛ وقتی بدانید حیوانی که عزیزان شما را به قتل رساند دیگر روی زمین نیست. این گفته‌های داگلاس کارتر، ناظر پلیس ایالت ایندیانا آمریکا در جمع بستگان افرادی است که 3دهه قبل توسط قاتلی سریالی کشته شدند؛ قاتلی که در همه این سال‌ها فراری بود و وقتی شناسایی شدکه دیگر زنده نبود.

به نقل از یو‌اس‌ای تودی، بین سال‌های 1987 و 1990 میلادی 3جنایت در ایالات کنتاکی و ایندیانا رخ داد که عامل آنها هرگز دستگیر نشد. در 21فوریه1987، ویکی هیث، زن 41ساله‌ای که در یک متل در شهر الیزابت تاون، کنتاکی کار می‌کرد به ضرب گلوله به قتل رسید. او مادر دو فرزند بود و جسدش در پشت متل در حالی پیدا شد که 2گلوله به سرش شلیک شده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که قاتل پیش از جنایت به او تجاوز کرده است.

از آن زمان تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت و دستگیری قاتل آغاز شد تا اینکه2 سال بعد و در 3مارس1989، زنی به نام پگی گیل 24ساله که در مهمانخانه‌ای در ایالت ایندیانا مشغول به‌کار بود کشته شد. پگی نیز به ضرب گلوله از پای درآمده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که قاتل پیش از جنایت به او تجاوز کرده بود. اما فقط چند ساعت پس از این جنایت، قتل دیگری به پلیس گزارش شد. این‌بار زنی به‌نام اوجین گیلبرت 34ساله که در مسافرخانه‌ای در شهر رمینگتون، ایندیانا مشغول به‌کار بود از سوی مردی مسلح ربوده شد و ساعاتی بعد جسدش درحالی‌که به ضرب گلوله کشته شده بود در گودالی در نزدیکی شهر پیدا شد. او نیز همانند 2قربانی قبلی پیش از کشته شدن هدف تجاوز قرار گرفته بود.

بررسی‌های پلیس از این حکایت داشت که همه این جنایت‌ها با تپانچه کالیبر 22رخ داده است.

درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی قاتل سریالی ادامه داشت، یک سال بعد اتفاقی دوباره رخ داد. قاتل سریالی این بار به سراغ منشی یک مسافرخانه در کلمبوس ایندیانا رفته و با تهدید چاقو به او تجاوز کرده و سپس با ضربات چاقو قصد کشتن وی را داشته اما قربانی از این حادثه جان سالم به در برده بود. این زن پس از بهبودی به مأموران پلیس گفت که مهاجم موهای خاکستری چرب داشت و یکی از پلک‌هایش افتاده بود و به این ترتیب بود که برای نخستین بار تصویری چهره‌نگاری شده از قاتل سریالی در اختیار پلیس قرار گرفت. اما این تصویر هم نتوانست اسرار جنایتکار سریالی را فاش کند و سال‌ها تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی قاتل بی‌نتیجه ماند تا اینکه مدتی قبل پلیس ایالت ایندیانا تصمیم گرفت از طریق دی‌ان‌ای، جست‌وجو برای شناسایی قاتل را ادامه دهد. از آنجا که نمونه دی‌ان‌ای قاتل در محل جنایات باقی مانده بود، این نمونه با بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار مطابقت داده شد و در نهایت مأموران به مردی به‌نام گرین ول رسیدند. مردی که سوابق جنایی گسترده‌ای داشت و چندین بار به زندان افتاده و حتی 2بار موفق به فرار از زندان شده بود. اما در ادامه مشخص شد که این مرد در سال2013 در حادثه‌ای که جزئیات آن هرگز مشخص نشد به قتل رسیده است. خانواده‌اش در آگهی ترحیم، او را فردی با دوستان زیاد و عاشق کمک به مردم توصیف کرده بودند و وقتی مأموران دی‌ان‌ای به‌جا مانده از قاتل را با بستگان نزدیک او مطابقت دادند معلوم شد که آنها درست حدس می‌زدند و گرین ول همان قاتل سریالی بوده که در همه این سال‌ها پلیس در تلاش برای شناسایی و دستگیری او بود.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

 

ارسال نظر