زمان مطالعه: 1 دقیقه

افشاگری تازه از آزار زنان در سینما / ماجرای کارگردان متاهلی که می خواست با همه بازیگران رابطه داشته باشد

از سینماگران زن در تازه ترین گفتگوی رادیویی از ماجرای کارگردانی پرده برداشت که هر روز دلباخته یکی از بازیگران خانم می شد و اگر به مراد دلش نمی رسید عصبی میشد و داد و بیداد راه می انداخت.
21 فروردین 1401
شناسه : 85666
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85666
678+
بالا
از سینماگران زن در تازه ترین گفتگوی رادیویی از ماجرای کارگردانی پرده برداشت که هر روز دلباخته یکی از بازیگران خانم می شد و اگر به مراد دلش نمی رسید عصبی میشد و داد و بیداد راه می انداخت.

حادثه 24 -  از سینماگران زن در تازه ترین گفتگوی رادیویی از ماجرای کارگردانی پرده برداشت که هر روز دلباخته یکی از بازیگران خانم می شد و اگر به مراد دلش نمی رسید عصبی میشد و داد و بیداد راه می انداخت.

برنامه سینمامعیار با سردبیری و اجرای امیرعباس صباغ این هفته به بررسی حواشی انتشار بیانیه معترض به خشونت جنسی با امضای بیش از ۳۰۰ زن سینماگر اختصاص داشت.

یاسمن عشقی مستندساز و یکی از امضا کنندگان بیانیه درباره هدفش از امضای بیانیه ‌ مشاهداتش از خشونت و آزار جنسی زنان در پشت صحنه سینمای ایران در یان گفتگوی رادیویی گفت: «من به امید ایجاد یک فضای امن بیانیه را امضا کردم... آنچه در بیانیه برایم مهم بود، شکل گیری بحث، آگاهی بخشی و سپس نگاه به خانم‌ها به عنوان یک انسان بود، و نه ابزار. شخص آزارگر باید بداند کارهایشان عواقب دارد و برایشان رسوایی به همراه خواهد آورد. خشونت جنسی صرفا تجاوز جنسی نیست و هرگونه آزار کلامی، روحی، روانی و تبعیض جنسیتی را شامل می‌شود.

به عنوان دستیار کارگردان در یک پروژه پر بازیگر در شمال کشور مشغول کار بودیم که کارگردان متاهل ما هر روز دلباخته یکی از بازیگران خانم یا دیگر عوامل میشد و اگر به مراد دلش نمیرسید عصبی میشد و داد و بیداد راه می انداخت و تنش درست می‌کرد و اگر هم قرار بود به مراد دلش برسد بدون توجه به‌ راکورد و بقیه موارد، کار را سریع جمع می کرد و شب وقتی برای روز بعد مشغول برنامه‌ریزی بودیم تهیه‌کننده تماس می‌گرفت و می‌پرسید امروز کارگردان دنبال چه کسی بوده! و در این فضای پرتنش همه به فکر این بودند که الان چه کسی دنبال چه فردی ست!

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر