زمان مطالعه: 1 دقیقه

اسرار کشف جسد مرد جوان داخل کیسه نایلونی در بلوار اندرزگو

کشف جسد مردی جوان داخل کیسه نایلونی در حالی که کفشی به پا نداشت، این احتمال را برای کارآگاهان جنایی مطرح کرد که جنایت در محلی دیگر رخ داده باشد.
21 فروردین 1401
شناسه : 85656
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85656
589+
بالا
کشف جسد مردی جوان داخل کیسه نایلونی در حالی که کفشی به پا نداشت، این احتمال را برای کارآگاهان جنایی مطرح کرد که جنایت در محلی دیگر رخ داده باشد.

حادثه 24 -  کشف جسد مردی جوان داخل کیسه نایلونی در حالی که کفشی به پا نداشت، این احتمال را برای کارآگاهان جنایی مطرح کرد که جنایت در محلی دیگر رخ داده باشد.

ساعت 9:41 صبح جمعه 19 فروردین زن جوانی در حال عبور از خیابان اندرزگو بود که داخل شمشادهای وسط بلوار متوجه جسد مردی شد که با کیسه‌های پلاستیکی بسته‌بندی شده بود. با مشاهده جسد، زن جوان موضوع را به مأموران کلانتری 101 تجریش خبر داد و بدین ترتیب بازپرس محمد وهابی و تیم بررسی صحنه جرم لحظاتی بعد از کشف جسد راهی محل شدند.

با حضور در محل، آنها با جسد مردی حدوداً 40 ساله مواجه شدند که آثار ضربات متعدد چاقو روی بدنش بود و یک روسری دور گردنش پیچیده بودند که احتمال خفگی را مطرح کرد. قربانی این جنایت لباس بیرون به تن داشت اما کفشی به پا نداشت. بررسی‌ها نشان می‌‌داد که قتل در محل دیگری رخ داده وعامل یا عاملان جنایت، پس از آنکه جنازه را داخل دو کیسه پلاستیکی قرار داده‌اند آن را به این محل آورده و رها کرده‌اند.

به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد مرد ناشناس برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.همچنین دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه، بررسی پرونده افراد فقدانی با این احتمال که ناپدید شدن مرد ناشناس از سوی خانواده‌اش گزارش شده باشد و همچنین شناسایی هویت مقتول و عامل یا عاملان جنایت صادر شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر