زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات جان یک کوهنورد از مرگ حتمی در ارتفاعات کازرون

مدیر مرکز اورژانس فارس گفت: با انجام یک سورتی پرواز توسط بالگرد اورژانس فارس، جان یک کوهنورد مصدوم گرفتار در ارتفاعات شهرستان کازرون، نجات یافت.
20 فروردین 1401
شناسه : 85634
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85634
434+
بالا
مدیر مرکز اورژانس فارس گفت: با انجام یک سورتی پرواز توسط بالگرد اورژانس فارس، جان یک کوهنورد مصدوم گرفتار در ارتفاعات شهرستان کازرون، نجات یافت.

حادثه 24 -  مدیر مرکز اورژانس فارس گفت: با انجام یک سورتی پرواز توسط بالگرد اورژانس فارس، جان یک کوهنورد مصدوم گرفتار در ارتفاعات شهرستان کازرون، نجات یافت.

دکتر محمد جواد مرادیان، گفت: روز گذشته، نوزدهم فروردین، ساعت ۲۰ و ۱۱ دقیقه، طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون، گزارشی مبنی بر سقوط یک کوهنورد در ارتفاعات روستای کمارج، اعلام شد.

او ادامه داد: به دنبال این گزارش، تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر شهرستان کازرون، عملیات جست و جو را آغاز کردند و در نهایت، ساعات ابتدایی صبح امروز بیستم فروردین، درخواست بالگرد از سوی تیم یاد شده به اورژانس فارس اعلام شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به صعب العبور بودن مسیر انتقال زمینی مصدوم، گفت: با توجه به مصدومیت کوهنورد از ناحیه قفسه سینه و کمر و دشواری انتقال مصدوم از مسیرهای زمینی، بالگرد اورژانس شیراز برای امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

دکتر مرادیان با یادآوری اینکه مصدوم پس از انتقال با بالگرد به شیراز، برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان شهید رجایی ارجاع شد، گفت: این دوازدهمین پرواز بالگرد اورژانس فارس در سال ۱۴۰۱ برای امدادرسانی به مصدومان حوادث مختلف، بود.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر