زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ فجیع دو کارگر مجتمع کاغذسازی تبریز در بهشهر مازندران+ جزئیات

منابع کارگری از جزئیات وقوع یک حادثه منجر به فوت برای دو نفر از کارگران شاغل در مجتمع کاغذسازی تبریز در استان مازندران خبر دادند.
20 فروردین 1401
شناسه : 85625
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85625
418+
بالا
منابع کارگری از جزئیات وقوع یک حادثه منجر به فوت برای دو نفر از کارگران شاغل در مجتمع کاغذسازی تبریز در استان مازندران خبر دادند.

حادثه 24 -  منابع کارگری از جزئیات وقوع یک حادثه منجر به فوت برای دو نفر از کارگران شاغل در مجتمع کاغذسازی تبریز در استان مازندران خبر دادند.

یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه گازگرفتگی دو نفر از کارگران کارخانه کاغذسازی تبریز در شهرستان بهشهر استان مازندران گفت: حادثه در کارخانه کاغدسازی تبریز در منطقه امیر آباد بهشهر رخ داده که در نتیجه آن دو کارگر بر اثر سقوط در مخزن کاغذ جان خود را از دست دادند.

او با تشریح جزئیات این خبر گفت: شامگاه روز چهارشنبه (۱۴ فروردین ماه) دو تن از کارگران کارخانه کاغذسازی تبریز که در منطقه بندر امیر آباد شهرستان بهشهر استان مازندران فعالیت دارد، حین نظافت مخزن کاغذ بر اثر گازگرفتگی‌جان باختند.

او گفت: بر اساس گفته‌های شاهدان عینی، این حادثه هنگامی رخ داده است که دو نفر از کارگران به اسامی «سعید جوادی و علیرضا مسافر» که برای نظافت به داخل مخزن کاغذ برای نظافت رفته بودند، به دلیل استشمام گاز سمی ناشی از کاغذهای لجن شده دچار گاز گرفتگی شده و بیهوش می‌شوند. همکار سوم آنها که خارج از مخزن مشغول کار بود با مشاهده این اتفاق سریعا گروه‌‌های امدادی خارج از کارخانه را مطلع می‌کند اما دو کارگر اول درنهایت جان خود را از دست می‌دهند.

به گفته وی؛ از قرار معلوم کارخانه کاغذسازی تبریز از ابتدای سال جاری تعطیل بوده و تعدادی کارگر هر چند روز یکبار برای سرکشی و نظافت دستگاه‌ها وارد کارخانه می‌شدند.

همچنین وی اضافه کرد: کارگرانی که فوت کرده‌اند یکی؛ هفت سال و دیگری یک سال سابقه کار در این واحد تولیدی را دارند و هر دو ساکن شهر بهشهر هستند.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر