زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل به علت اختلافات خانوادگی درچهارمحال وبختیاری/ قاتل کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، پرونده قتل بسته و قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت در شهرستان شهرکرد دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
20 فروردین 1401
شناسه : 85621
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/85621
438+
بالا
فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، پرونده قتل بسته و قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت در شهرستان شهرکرد دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

حادثه 24 -  فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، پرونده قتل بسته و قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت در شهرستان شهرکرد دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سردار منوچهر امان اللهی  در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک در شهرستان شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: با حضور ماموران در محل وقوع حادثه، با توجه به اینکه موضوع از دیدگاه کارآگاهان مشکوک به نظر می رسید، رسیدگی به صورت ویژه و فنی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی صحنه و انجام کارهای فنی و تخصصی به وقوع یک فقره قتل پی برده و قاتل را کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات پلیسی موفق دستگیر کردند.

 سردار امان اللهی با بیان اینکه علت قتل اختلافات خانوادگی بوده، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث چهارمحال و بختیاری» را در صفحه حوادث چهارمحال و بختیاری و حوادث شهرکرد حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر